آخرین اخبار
21:02:27 - دوشنبه 28 دسامبر 2015
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
مدیر پژوهشگاه مطالعات راهبردی تمدنشهرهای دانش‌بنیان در گفت‌وگو با مازندمجلس:
جذب بودجه ۴۰ میلیاردی توسط یوسف‌نژاد برای توسعه ساری کمک شایانی به عبوری بود
عادل رمضانی‌پور عضو هیات علمی دانشگاه، با اشاره به واقعیت‌های جامعه امروز، تصریح کرد: جدی‌ترین مشکل امروز کشور، رکود و وضعیت دردآور اقتصادی مردم است که با بازی‌های حزبی و جریانی، رنج و مشقت مردم التیام نمی‌یابد

مازندمجلس-عادل رمضانی‌پور مدیر پژوهشگاه مطالعات راهبردی تمدنشهرهای دانش‌بنیان در گفت‌گوی اختصاصی با مازندمجلس با اشاره به کمک شایان یوسف‌نژاد در زمانی که معاون پارلمانی وزیر اقتصاد بود، اظهار کرد: کمک ۴۰ میلیارد تومانی دکتر یوسف‌نژاد به عنوان معاون وزیر اقتصاد به شهر ساری و مدیریت مهندس عبوری نشان داد که یوسف‌نژاد پس از سال‌ها گمشده خویش را در مقوله توسعه شهر ساری پیدا کرد.

وی، افزود: شواهد نشان می‌دهد که شهروندان فهیم ساروی در پی انتخاب گزینه‌ای همسو با برنامه توسعه شهری شهردار هستند تا ساری به جایگاه شایسته خود به عنوان مرکز استان دست یابد بنابراین به نظر می‌رسد مردم ساروی پس از انتخاب صحیح شهردار توسط شورا، با انتخاب نماینده‌ای شایسته به دنبال تکمیل فاز دوم کمک به توسعه شهر ساری هستند.

عضو هیات علمی دانشگاه، تصریح کرد: یوسف‌نژاد با نفوذ و تعاملی که با مدیران دولت روحانی دارد می‌تواند گام‌های بسیار موثری را در کمک به توسعه شهر ساری انجام دهد.

رمضانی‌پور، اضافه کرد: با وجود شهردار عملگرا و با دانشی همچون مهندس عبوری، شعار راهبردی شهروندان ساروی در این دوره از انتخابات مجلس «انتخاب شایسته، ساری سربلند» خواهد بود چرا که منتخب مردم باید بداند که وکیل مردم است نه وکیل دولت یا جریان فکری خاص.

عضو هیات علمی دانشگاه، با اشاره به واقعیت‌های جامعه امروز، تصریح کرد: جدی‌ترین مشکل امروز کشور، رکود و وضعیت دردآور اقتصادی مردم است که با بازی‌های حزبی و جریانی، رنج و مشقت مردم التیام نمی‌یابد.

وی، در انتها یکی از چالش‌های عمده مجلس فعلی را اتخاذ تصمیمات فله‌ای و غیرکارشناسانه و در برخی موارد بدون توجه کامل به منافع ملی دانست و گفت: نیاز است مجلس آینده، عملگرا، دانش‌بنیان و در پی منافع ملی باشد.