آخرین اخبار
22:47:20 - پنج‌شنبه 14 ژانویه 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
دريابيگى دبير اجرائى خانه كارگر مازندران؛
کشتی طوفان زده کارگری مازندران به سکانداری یوسف‌نژادها به ساحل آرامش می‌رسد
نظر می‌رسد علی اکبر یوسف‌نژاد یکی از گزینه‌های اصلی خانه کارگر در انتخابات پیش رو در حوزه انتخابیه ساری و میاندرود باشد. البته پیش از این دریابیگی در مصاحبه اختصاصی با پایگاه خبری هنوز هیچ گزینه قطعی برای حضور در لیست خانه کارگر مشخص نشده است…

به گزارش پایگاه اطلاع رسانى على اصغر یوسف نژاد به نقل از مازندمجلس، نصرا… دریابیگی دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با حضور در دفتر ارتباط مردمی دکتر یوسف‌نژاد در برنامه شب‌های گفت‌وگو شرکت کرد.

شب‌های گفتگو نام برنامه‌ای است که در دفتر ارتباط مردمی دکتر یوسف‌نژاد با حضور چهره‌های سرشناس و مطرح استان برگزار می‌شود.

دریابیگی رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران گفت: کشتی طوفان زده کارگری مازندران به سکانداری یوسف‌نژادها به ساحل آرامش می‌رساند.

وی با اشاره به اینکه کارگران نسبت به انتخابات آتی حساس می باشند، گفت: نگران معیشت کارگران و اشتغال جوانان هستیم.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران پیرامون بنیان گفتگو در کشور که توسط امام راحل و شهید بهشتی و مقام رهبری ایجاد شد، تصریح کرد: افرادی که به ظاهر افراد و طائفه و خویشاوند رای می دهند ،نزد خداوند مواخذه می شوند.

دریابیگی در انتها تاکید کرد: یوسف‌نژاد محبوب جامعه‌ی کارگران است.

بدین ترتیب به نظر می‌رسد علی اصغر یوسف‌ نژاد یکی از گزینه‌های اصلی خانه کارگر در انتخابات پیش رو در حوزه انتخابیه ساری و میاندرود باشد. البته پیش از این دریابیگی در مصاحبه اختصاصی با پایگاه خبری مازندمجلس عنوان کرده بود هنوز هیچ گزینه قطعی برای حضور در لیست خانه کارگر مشخص نشده است.

دریابیگی در پاسخ به این سوال که آیا بابایی کارنامی در لیست نامزدهای خانه کارگر قرار می‌گیرد؟، گفت: «فعلا مشخص نیست، آقای بابایی مدیرکل ما بود فعلا به ایشان و به همه نامزدها ارادت داریم ولی کار انتخاب دست ما نیست ستاد ما ۲۱ نفرند نظر جمع ملاک است ضمن اینکه تهران هم باید نظر دهد ملاک‌ها را خدمت نامزدها عرض کردیم کسانی که شانس رای آوری بیشتری دارند با نظر جمع انتخاب می‌شوند ضمن اینکه رای ما هم باندی و گروهی و سیاسی و جناحی نیست.»