- افزایش ۴۹٫۸ درصدی درآمدهای مالیاتی در بودجه ۱۴۰۳ منطقی نیست
- یوسف نژاد چهره ای ماندگار و ملی برای ساری و میاندورود/نماینده ای که وکیل مردم بود
- جریمهی نوبیمهشدگان با مصوبهی مجلس/ به جای «افزایش سن و سابقه» دلایل بحران تامین اجتماعی را دریابید
- مراکز نظامی آمریکا در تیررس ماست/ ترور حاجقاسم سلیمانی بیجواب نمیماند
- حقوقهای تا سقف ۳ میلیون تومان در سال آینده از پرداخت مالیات معاف میشوند
- تکلیف مجلس برای اجرای قانون حق پخش تلویزیونی در سال ۹۹
- کمیسیون تلفیق رسالت خود را در مورد بودجه انجام میدهد
- پول زیاد و کثیف در انتخابات تعیینکننده است/ ممکن است خیلیها با پول به مجلس بیایند/ گاهی جناحبندیها و مسائل سیاسی در انتخابات دخیل است
- وجود مسائل غیر واقعی در لایحه بودجه سال ۹۹ وجود دارد/امکان تحقق ۱۹۰ هزار میلیارد تومان مالیات وجود ندارد
- یوسفنژاد: فراکسیون ورزش در راستای رفع دغدغه هواداران تیم ملی و استقلال از ابزار نظارتی خود استفاده میکند
- درباره استراماچونی کج سلیقگی شد/ استعداد تنظیم قرارداد با استانداردهای بین المللی را نداریم / تا زمانی که دلالها قرارداد تنظیم می کنند، باید شاهد این مشکلات باشیم
- یوسف نژاد: طرح شفافیت فعالیت های مالی نامزدها در انتخابات مجلس اجرایی می شود
- بودجه ۹۹ دارای ۱۰۰ هزار میلیارد تومان کسری است/بیش از دو سوم بودجه ۹۹ به شرکت های دولتی تخصیص یافته، در حالی که سهم آنها در بخش درآمد های مالیاتی دولت ۳.۵ درصد است
- افزایش ۱۵درصدی حقوق در سال۹۹ کافی نیست/بزرگنمایی درآمدهای بودجه باعث کسری می شود
- دریای خزر برای تسهیل امور در مسائل اقتصادی و تجاری به کمک نیاز دارد
- فقط آقایان احمدی لاشکی و شریعت نژاد طرح را امضا کردند / ٨ دلیل برای خلاف بودن طرح مازندران غربی / این طرح جز دشمنی و اختلاف هیچ سرانجامی ندارد
- طرح تعطیلی پنجشنبه در استان ها به صحن علنی مجلس رفت/ ضرورت تسریع در ساخت نیروگاه زباله سوز ساری
- گزارش تصویری/بازدید علیاصغر یوسفنژاد نماینده مردم ساری و میاندورود از دانشکده دندانپزشکی ساری
- ورود فراکسیون ورزش به بیاحترامی بحرینیها به سرود ملی ایران
- یوسفنژاد: استرداد لایحه مدیریت خدمات کشوری امکانپذیر نیست
- گزارش حضور و غیاب و میزان مشارکت یوسفنژاد در رای گیری های جلسات مجلس شورای اسلامی
- منطقه آزاد مازندران تا پایان سال ۹۸ به سرانجام میرسد
- مردم با انتقال آب خزر مخالفاند/ انتقال آب دریای خزر به دلایل کارشناسی، اجتماعی و مالی امکانپذیر نیست/ از تصمیمات محفلی دولت بیاطلاعیم/ حاضرم در این رابطه با هر مقامی در ایران، از آقای رئیسجمهور تا رئیس سازمان محیطزیست، مناظره کنم
- دانلود/لایحه مالیات بر ارزش افزوده
- پناهیان از فرآیند قانونگذاری اطلاع ندارد/ به دلیل نزدیکی انتخابات به مجلس حمله میشود
- عملکرد بنیاد مستضعفان تحسین برانگیز است
- انتقاد، زمینهای برای تضعیف دولت شده است/ مردم نمیتوانند صداهایشان را به دولت برسانند
- یوسف نژاد: بسته اقتصادی مهار تورم و نقدینگی در کنار حذف چهار صفر ارائه شود
- آماده سازی طرح آمایش سرزمینی ورزش ضروری است
- تصویب کلیات لایحه کمک به ساماندهی پسماندها
- سرخآبیها تا شهریورماه واگذار نشوند، برخورد میکنیم
- با تفکیک مازندران مخالفم
- آقای رئیس جمهور از فکر انتقال آب دریای خزر فارغ شوید+فیلم
- سطح بحرانهای فوتبال قابل قیاس با سالهای گذشته نیست
- ضرورت پوشش صندوق ضمانت و خدمات بیمه ای در صادرات
- یوسف نژاد: فقط ۵ شرکت حمل و نقل فعال در مازندران بین المللی است
- آخرین مصوبه کارگروه ویژه درباره افزایش حقوق کارمندان دولت
- تحلیل علیاصغر یوسفنژاد عضو هیأت رئیسه مجلس درباره رأی نیاوردن علی مطهری برای نایب رئیسی مجلس
- بهبود وضعیت ورزش در کشور ما مستلزم همکاری دستگاههای پایه همچون وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم، ارتش، نیروهای نظامی و انتظامی و کارگری است که از ورزش دور هستند
- تحلیل عضو هیات رئیسه مجلس درباره تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت
- هیچ توجیهی در عدم اجرای قانون خصوصیسازی سرخآبیها قابل پذیرش نیست
- دخالت افراد سیاسی در ورزش سم به شمار میرود و باید حذف شود تا دمکراسی ورزشی در هیئتها اوج یابد/ بخش جوانان در وزارت ورزش بلاتکلیف مانده است
- منظمترین نمایندگان مجلس شورای اسلامی را بشناسید
- تکلیف افزایش حقوق ۴۰۰ هزار تومانی مشخص شد
- بیانیه جمعی از نمایندگان در خصوص اقدام عاجل دولت برای کمک به شهرداریها جهت پرداخت حقوق و مزایای کارگران
- دولت تا شهریور ماه برای واگذاری استقلال و پرسپولیس فرصت دارد
- حداقل حقوق کارگری ۲ میلیون تومان باشد
- تذکر شفاهی علیاصغر یوسفنژاد نماینده مردم ساری و میاندورود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در خصوص افزایشقیمتها،بدعهدی خودروسازان و مشکل سهمیه آرد نانوایان
- با مصوبه تلفیق؛ حقوقهای تا ۲ میلیون و۷۵۰ هزار تومان از مالیات معاف میشوند
- اختصاص اعتبار ۱۵ هزار میلیارد ریالی جهت تکمیل پروژههای مسکن مهر
اختصاصی مازند مجلس: غلامرضا رمضانیپور، درباره رویکرد مردم در ادوار مختلف انتخابات مجلس در گفتوگو با مازندمجلس اظهار کرد: تاکنون با ۴ دوره و ۳ رویکرد از نحوه حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی مواجه بودیم.
وی، با بیان اینکه دوره نخست از ابتدای انقلاب تا دوم خرداد ۷۶ بوده است، افزود: در این دوره بیشتر مردم با رویکرد برآورده شدن مطالبات شخصی، محلی و منطقهای به نامزدها رای میدادند چرا که آگاه به وظایف قانونی نمایندگان نبودند.
مدیر پژوهشگاه مطالعات راهبردی تمدنشهرهای دانشبنیان، تصریح کرد: پس از شروع توسعه سیاسی ایجاد شده در دوره اصلاحات و همزمان با رشد آگاهی مردم، شاهد ظهور دور دوم و رویکرد دوم در انتخابات مجلس با ویژگیهایی همچون قانونگذاری، نظارت بر اجرای قانون، رای حزبی و جریانی و فروکش نمودن توقعات شخصی و منطقهای از نمایندگان بودهایم.
رمضانیپور، ادامه داد: در دوره سوم شاهد بازگشت مردم به رویکرد اول بودهایم، بدان معنا که فضای فکری و فرهنگی ایجاد شده در دولت قبل، افکار عمومی را بهگونهای مدیریت نمود که سطح انتظارات مردم از نمایندگان در حد توقعات قومی و منطقهای تنزل نموده چنانچه بخشی از بدنه مجلس کنونی، نتیجه زایش چنین رویکردی بوده که کمترین دقت را نسبت به منافع ملی داشته است البته در این دوره ۸ ساله بخشی از مردم برخی شهرها در انتخاب نمایندگان خویش رویکردی مدنی و عقلانی داشته که شاهد حضور نمایندگانی همچون دکتر پزشکیان، توکلی، علیخانی، لاریجانی، نریمان، افروغ، باهنر و یوسفنژاد در مجلس بودهایم.
وی افزود: با ظهور دولت جدید و گره خوردن معادلات بینالمللی در بحث هستهای با منافع ملی، دور چهارم و رویکرد سومی از سوی مردم به جهت مطالبات از کاندیداها در حال شکلگیری است که این رویکرد، تلفیقی از رویکرد اول و دوم است یعنی مردم از یک سو با توجه به بحرانهای اقتصادی همچون سقوط روزافزون قیمت نفت، رکود اقتصادی، چالشهای امنیتی بسیار خطرناک در منطقه و بحث برجام، خواهان حضور نمایندگانی صاحبنظر و مقتدر در جهت فهم زیرکانهی معادلات جهانی و ارائه راهکارهای کارآمد در عرصه اقتصاد کلان میباشند.
عضو هیات علمی دانشگاه، اضافه کرد: از سویی دیگر مدیریت توسعه شهری که واقعیت بسیار ملموس زندگی شهروندان ساروی بوده بخشی دیگر از دغدغههای این رویکرد میباشد.
مجلس جای حضور اشخاص حداقلی نیست
وی در ادامه اظهار کرد: بیشک علت رویکرد هوشمندانه این روزهای شهروندان ساروی – به عنوان پیشتازان عرصه فرهنگ، مدنیت و عقلانیت- به افرادی چون دکتر یوسفنژاد به عنوان نماینده مستقیم رئیسجمهور در چند وزارتخانه، مشاورعالی رئیس مجلس، معاون پارلمانی وزیر اقتصاد و قدرتمندترین رجال سیاسی ساری در دستگاه حاکمیت این است که میخواهند از ظرفیت و قدرت وی در دولت یازدهم به جهت پیشبرد منافع ملی و جذب منابع مالی برای ادامه نهضت توسعه شهر ساری بهره گیرند. چنانچه اشتغال جوانان، بهبود اوضاع معیشتی مردم، شتاب روزافزون در توسعه شهر ساری، به سرانجام رساندن عقلایی برجام و ایجاد منطقه آزاد تجاری با محوریت ساری از اولویتهای دکتر یوسفنژاد میباشد.
رمضانیپور در پایان با اشاره به اوضاع حساس اقتصادی، سیاسی و امنیتی ایران در منطقه، گفت: نگاه شهروندان ساروی این است که مجلس به عنوان مغز متفکر تصمیم سازی نظام جای حضور اشخاص حداقلی نیست بلکه بایست گزینههایی با ویژگیهای حداکثری را به مجلس فرستاد.