آخرین اخبار
8:14:32 - سه‌شنبه 23 ژوئن 2015
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
ویژگی های یوسف نژاد در حد اعلاست
معارفه دکتر علي اصغر یوسف نژاد بعنوان معاونت پارلمانی و حقوقی وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور وزیر اقتصاد ، معاونین و مدیران ستادی وزارتخانه در سالن اجتماعات وزارتخانه برگزار شد. وزیر اقتصاد در این مراسم گفت: آرامش بازار ارز، روند نزولی قیمت و ثبات در بازار ارز، روند نزولی نرخ تورم نقطه ای، مهار رشد […]

84545_838

معارفه دکتر علي اصغر یوسف نژاد بعنوان معاونت پارلمانی و حقوقی وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور وزیر اقتصاد ، معاونین و مدیران ستادی وزارتخانه در سالن اجتماعات وزارتخانه برگزار شد.
وزیر اقتصاد در این مراسم گفت: آرامش بازار ارز، روند نزولی قیمت و ثبات در بازار ارز، روند نزولی نرخ تورم نقطه ای، مهار رشد نقدینگی و منفی شدن رشد پایه پولی، مجموعاً نشانه های مثبتی در اقتصاداست.
علی طیب نیا اظهار داشت: دولت تلاش می کند از مجموعه تخصص و دانش کشور در جهت اتخاذ راه حل های منطقی و منسجم برای حل مشکلات و معضلات اقتصادی کشور استفاده نماید.

وی با تأکید بر حرکت در مسیر تعالی انقلاب اسلامی گفت:در سفر اخیر رئیس جمهور و تسهیل شرایط خارجی، روزنه های امید زیادی فراهم شده است.

وزیر اقتصاد در ادامه بیان کرد که ارتباط با مجلس بسیار مهم است و همانند دوران جنگ تحمیلی می بایست همه در یک جبهه واحد باشیم، به همین دلیل انتخاب معاون پارلمانی برای من از حساسیت و اهمیت بالایی بر خوردار بوده است و براساس بررسی های صورت گرفته آقای دکتر یوسف نژاد ویژگی ها ی مورد نظر را در حد اعلا دارا هستند ، هیات رئیسه مجلس و عموم نمایند گان ایشان را پیشنهاد داده اند و در بین اعضای دولت نیز سه الی چهار وزارتخانه کلیدی و معاونت پارلمانی ریاست جمهوری متقاضی آقای دکتر یو سف نژاد بودند، اما آقای یوسف نژاد بخاطر اهمیت وزارت اقتصاد ، خدمت دراین وزارتخانه را انتخاب نمودند .

در ادامه این مراسم معاون پارلمانی و حقوقی وزیر طی سخنانی گفت: وزارت امور اقتصادی و دارایی علی رغم اینکه یک وزارتخانه پایه ای و توسعه ای می باشد، یک وزارتخانه فرابخشی است. وی افزود: اعتماد مجلس به وزارت اقتصاد بطور عام و به شخص وزیر بطور خاص اعتبار و سرمایه بزرگی است.
یوسف نژاد افزود: تنظیم مناسبات بین دستگاه های اجرایی و مجلس بر عهده معاونت پارلمانی است و این کار سختی است. معاون پارلمانی وزارت اقتصاد خاطر نشان کرد:نمایندگان مجلس شورای اسلامی دارای حقوقی و حدودی هستند که به آن احترام می گذاریم.
در ادامه این مراسم شهریاری معاون سابق پارلمانی و حقوقی وزیر با ارائه گزارشی از عملکرد حوزه معاونت امور حقوقی و مجلس در دوران تصدی خود گفت: پایه این معاونت به همت کسانی که در گذشته آنرا بنا نهادند، اساسی و کارشناسی بوده و امیدوارم این روند ادامه یابد.
وی افزودآقای دکتر یوسف نژاد در دوران نمایندگی بسیار فعال ، بسیار کار آشنا و یک چهره ملی بودند و حتی یک درخواست شخصی نداشتند . در پایان وزیر اقتصاد حکم انتصاب آقای علی اصغر یوسف نژاد را به عنوان معاون پارلمانی و حقوقی خود تقدیم و برای او آرزوی موفقیت نمود .