آخرین اخبار
20:37:49 - دوشنبه 3 ژوئن 2019
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یوسف نژاد: فقط ۵ شرکت حمل و نقل فعال در مازندران بین المللی است
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت بیش از هزار و ۶۰۰ شرکت حمل و نقلی در استان گفت: شمار شرکت های حمل و نقل ترانزیتی و بین المللی پنج مورد است. به گزارش پایگاه خبری سبز البرز به نقل از شمال نیوز، علی اصغر یوسف نژاد صبح شنبه در جلسه شورای […]

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت بیش از هزار و ۶۰۰ شرکت حمل و نقلی در استان گفت: شمار شرکت های حمل و نقل ترانزیتی و بین المللی پنج مورد است.

به گزارش پایگاه خبری سبز البرز به نقل از شمال نیوز، علی اصغر یوسف نژاد صبح شنبه در جلسه شورای گفتگوی بخش دولتی و خصوصی با اشاره به فعالیت بیش از هزار و ۶۰۰ شرکت حمل و نقل در استان گفت: پنج شرکت حمل و نقل در استان بین المللی است.

وی با اشاره به تفاوت قیمت و تعرفه شرکت های حمل و نقل بین المللی خواستار بررسی این مسئله از سوی واحد حمل و نقل راه و شهرسازی شد و گفت: همچنین باید بررسی شود آیا راهداری در استان صلاحیت صدور مجوز شرکت حمل و نقل بین المللی را دارد یا خیر.

یوسف نژاد عنوان کرد: یکی از دلایل و موانع صادرت برای فعالان اقتصادی، مقرون به صرفه نبود نرخ های حمل و نقل و ترانزیت است و باید این مسئله بررسی شود.

این نماینده مجلس خواستار ارائه تسهیلات به فعالان حمل و نقل ترانزیتی شد و گفت: باید نسبت به شناسایی و رفع مشکلات در این بخش اقدام شود تا مانع فراروی صادرات حل شود.