- افزایش ۴۹٫۸ درصدی درآمدهای مالیاتی در بودجه ۱۴۰۳ منطقی نیست
- یوسف نژاد چهره ای ماندگار و ملی برای ساری و میاندورود/نماینده ای که وکیل مردم بود
- جریمهی نوبیمهشدگان با مصوبهی مجلس/ به جای «افزایش سن و سابقه» دلایل بحران تامین اجتماعی را دریابید
- مراکز نظامی آمریکا در تیررس ماست/ ترور حاجقاسم سلیمانی بیجواب نمیماند
- حقوقهای تا سقف ۳ میلیون تومان در سال آینده از پرداخت مالیات معاف میشوند
- تکلیف مجلس برای اجرای قانون حق پخش تلویزیونی در سال ۹۹
- کمیسیون تلفیق رسالت خود را در مورد بودجه انجام میدهد
- پول زیاد و کثیف در انتخابات تعیینکننده است/ ممکن است خیلیها با پول به مجلس بیایند/ گاهی جناحبندیها و مسائل سیاسی در انتخابات دخیل است
- وجود مسائل غیر واقعی در لایحه بودجه سال ۹۹ وجود دارد/امکان تحقق ۱۹۰ هزار میلیارد تومان مالیات وجود ندارد
- یوسفنژاد: فراکسیون ورزش در راستای رفع دغدغه هواداران تیم ملی و استقلال از ابزار نظارتی خود استفاده میکند
- درباره استراماچونی کج سلیقگی شد/ استعداد تنظیم قرارداد با استانداردهای بین المللی را نداریم / تا زمانی که دلالها قرارداد تنظیم می کنند، باید شاهد این مشکلات باشیم
- یوسف نژاد: طرح شفافیت فعالیت های مالی نامزدها در انتخابات مجلس اجرایی می شود
- بودجه ۹۹ دارای ۱۰۰ هزار میلیارد تومان کسری است/بیش از دو سوم بودجه ۹۹ به شرکت های دولتی تخصیص یافته، در حالی که سهم آنها در بخش درآمد های مالیاتی دولت ۳.۵ درصد است
- افزایش ۱۵درصدی حقوق در سال۹۹ کافی نیست/بزرگنمایی درآمدهای بودجه باعث کسری می شود
- دریای خزر برای تسهیل امور در مسائل اقتصادی و تجاری به کمک نیاز دارد
- فقط آقایان احمدی لاشکی و شریعت نژاد طرح را امضا کردند / ٨ دلیل برای خلاف بودن طرح مازندران غربی / این طرح جز دشمنی و اختلاف هیچ سرانجامی ندارد
- طرح تعطیلی پنجشنبه در استان ها به صحن علنی مجلس رفت/ ضرورت تسریع در ساخت نیروگاه زباله سوز ساری
- گزارش تصویری/بازدید علیاصغر یوسفنژاد نماینده مردم ساری و میاندورود از دانشکده دندانپزشکی ساری
- ورود فراکسیون ورزش به بیاحترامی بحرینیها به سرود ملی ایران
- یوسفنژاد: استرداد لایحه مدیریت خدمات کشوری امکانپذیر نیست
- گزارش حضور و غیاب و میزان مشارکت یوسفنژاد در رای گیری های جلسات مجلس شورای اسلامی
- منطقه آزاد مازندران تا پایان سال ۹۸ به سرانجام میرسد
- مردم با انتقال آب خزر مخالفاند/ انتقال آب دریای خزر به دلایل کارشناسی، اجتماعی و مالی امکانپذیر نیست/ از تصمیمات محفلی دولت بیاطلاعیم/ حاضرم در این رابطه با هر مقامی در ایران، از آقای رئیسجمهور تا رئیس سازمان محیطزیست، مناظره کنم
- دانلود/لایحه مالیات بر ارزش افزوده
- پناهیان از فرآیند قانونگذاری اطلاع ندارد/ به دلیل نزدیکی انتخابات به مجلس حمله میشود
- عملکرد بنیاد مستضعفان تحسین برانگیز است
- انتقاد، زمینهای برای تضعیف دولت شده است/ مردم نمیتوانند صداهایشان را به دولت برسانند
- یوسف نژاد: بسته اقتصادی مهار تورم و نقدینگی در کنار حذف چهار صفر ارائه شود
- آماده سازی طرح آمایش سرزمینی ورزش ضروری است
- تصویب کلیات لایحه کمک به ساماندهی پسماندها
- سرخآبیها تا شهریورماه واگذار نشوند، برخورد میکنیم
- با تفکیک مازندران مخالفم
- آقای رئیس جمهور از فکر انتقال آب دریای خزر فارغ شوید+فیلم
- سطح بحرانهای فوتبال قابل قیاس با سالهای گذشته نیست
- ضرورت پوشش صندوق ضمانت و خدمات بیمه ای در صادرات
- یوسف نژاد: فقط ۵ شرکت حمل و نقل فعال در مازندران بین المللی است
- آخرین مصوبه کارگروه ویژه درباره افزایش حقوق کارمندان دولت
- تحلیل علیاصغر یوسفنژاد عضو هیأت رئیسه مجلس درباره رأی نیاوردن علی مطهری برای نایب رئیسی مجلس
- بهبود وضعیت ورزش در کشور ما مستلزم همکاری دستگاههای پایه همچون وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم، ارتش، نیروهای نظامی و انتظامی و کارگری است که از ورزش دور هستند
- تحلیل عضو هیات رئیسه مجلس درباره تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت
- هیچ توجیهی در عدم اجرای قانون خصوصیسازی سرخآبیها قابل پذیرش نیست
- دخالت افراد سیاسی در ورزش سم به شمار میرود و باید حذف شود تا دمکراسی ورزشی در هیئتها اوج یابد/ بخش جوانان در وزارت ورزش بلاتکلیف مانده است
- منظمترین نمایندگان مجلس شورای اسلامی را بشناسید
- تکلیف افزایش حقوق ۴۰۰ هزار تومانی مشخص شد
- بیانیه جمعی از نمایندگان در خصوص اقدام عاجل دولت برای کمک به شهرداریها جهت پرداخت حقوق و مزایای کارگران
- دولت تا شهریور ماه برای واگذاری استقلال و پرسپولیس فرصت دارد
- حداقل حقوق کارگری ۲ میلیون تومان باشد
- تذکر شفاهی علیاصغر یوسفنژاد نماینده مردم ساری و میاندورود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در خصوص افزایشقیمتها،بدعهدی خودروسازان و مشکل سهمیه آرد نانوایان
- با مصوبه تلفیق؛ حقوقهای تا ۲ میلیون و۷۵۰ هزار تومان از مالیات معاف میشوند
- اختصاص اعتبار ۱۵ هزار میلیارد ریالی جهت تکمیل پروژههای مسکن مهر
تحلیل یک عضو هیأت رئیسه مجلس درباره رأی نیاوردن علی مطهری برای نایب رئیسی مجلس
علی اصغر یوسفنژاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به جزئیاتی از انتخابات این هیئت و رأی نیاوردن علی مطهری برای نایب رئیسی سال پایانی مجلس دهم، گفت : انتخابات هیئت رئیسه مجلس که انجام شد، نشان دهنده دموکراسی در مجلس بود، نمی توانیم بگوییم که ما دموکراسی را قبول داریم، اما نتیجه آن را قبول نداریم.
وی افزود : فراکسیونهای سه گانه نمایندگان ولایی، امید و مستقلان ولایی درباره این موضوع دیدگاههای خود را داشتند و کاندیداهایی را برای همه ارکان هیئت رئیسه معرفی کردند.
عضو هیئت رئیسه مجلس ادامه داد : یک فراکسیون آقای لاریجانی را معرفی کرد و حتی یک فراکسیون اصلا کاندیدایی برای ریاست نداشت و فراکسیون دیگر نیز آقای عارف را برای کاندیداتوری در هیئت رئیسه مجلس انتخاب کرد.
یوسف نژاد با بیان اینکه برخی در این روزها این طور تفسیر میکنند که رأی نیاوردن آقای مطهری برای نایب رئیسی مجلس به دلیل کاندیداتوری آقای عارف از سوی فراکسیون امید است، گفت :بنده معتقدم این استدلال منطقی نیست و رأی نیاوردن آقای مطهری را باید در مسائل دیگری جستجو کرد.
وی تصریح کرد : در سالهای اول و سوم مجلس دهم آقای عارف کاندیدا شده بود، اما آقای مطهری هم برای نایب رئیسی مجلس رأی آورد و یا این که در سال دوم آقای عارف کاندیدا نبود، اما مطهری برای نایب رئیسی مجلس رای آورد، بنابراین رای نیاوردن آقای مطهری ارتباطی به کاندیداتوری آقای عارف ندارد و هر کدام رای مشخص خود را دارند که اعداد و تعداد آن مشخص است.
عضو هیئت رئیسه مجلس ادامه داد :آقایان عارف و مطهری آرای خودشان را دارند که طی سه سال اخیر اگر قرار بود کاندیدا شدن آقای عارف در ارکان هیئت رئیسه اثر داشته باشد، باید بر روی دبیران هیات رئیسه نیز اثرگذار بود، اما خوشبختانه در این دوره آرای دبیران هیئت رئیسه بیشتر از دوره قبلی شده است.
یوسف نژاد با تاکید بر اینکه نمی توانیم رای نیاوردن آقای مطهری را کاملاً به عنوان یک فاکتور مشخص به کاندیداتوری آقای عارف ارتباط دهیم، اظهار داشت: آقای عارف سالهای سال کاندیدای ریاست مجلس بوده و آرای او هم مشخص است، بیان این گونه اظهارات به نوعی کم لطفی در حق آقای عارف است.
وی افزود : آقای عارف هم علاقه ای به کاندیداتوری برای ریاست مجلس نداشت، اما فراکسیون امید با رای بسیار بالا او را برای ریاست مجلس پیشنهاد داد، ممکن است دو یا سه نفر هم در فراکسیون امید مخالف کاندیداتوری آقای عارف بوده باشند که این هم در هر فراکسیونی طبیعی است و نباید از آن سوء استفاده شود، اما دموکراسی در فراکسیون به خوبی رعایت شده و فراکسیون آقای عارف را برای این کار کاندیدا کرده است، اما او شخصاً علاقه ای برای کاندیداتوری نداشته است.
وی تصریح کرد :اگر فراکسیون امید تصمیم میگرفت که آقای عارف کاندیدا نشود، قطعاً او کاندیدا نمی شد، آقای مطهری هم اصلاً عضو فراکسیون امید و اصلاح طلب نیست و همانطور که خودش هم گفته، دارای ویژگیهای خاص و منحصر به فرد خودش است. اما فراکسیون امید برای نایب رئیسی مجلس به آقای مطهری رای داد، از طرفی ما اکثریت مجلس نیستیم، تعداد ما در فراکسیون امید حدود ۱۱۰ عضو است بنابراین در اکثریت قرار نداریم.
عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه علی مطهری رای قابل توجهی از فراکسیون امید برای نایب رئیسی مجلس کسب کرد، اظهار داشت : آقای فرهنگی هم با کاندیداتوری رای منطقه ای را از آقای پزشکیان جدا کرد و آقای مصری هم که فرد با سابقهای است و سابقه وزارت نیز دارد، فردی مناسب برای نایب رئیسی مجلس انتخاب شد.
یوسف نژاد ادامه داد : ما نتیجه این دموکراسی در انتخابات هیئت رئیسه مجلس را قبول داریم و از آقای مصری هم حمایت میکنیم، حتی فراکسیون امید سهمی در ناظرین هیئت رئیسه مجلس ندارد، اما از سه عضو ناظر هیئت رئیسه که از فراکسیون دیگری هستند در جهت تقویت دموکراسی نیز حمایت میکنیم.
وی با بیان اینکه نمی توانیم موضوع رای نیاوردن آقای مطهری برای نایب رئیسی مجلس را به کاندیدا شدن و یا نشدن آقای عارف ارتباط دهیم، گفت : آقای عارف انسان اخلاقمدار و فضیلت گرایی سیاستمدار است که به دموکراسی فراکسیونی اعتقاد دارد و چون فراکسیون وی را برای ریاست مجلس پیشنهاد داده بود، او هم قبول کرد و از طرف فراکسیون امید کاندیدا شد.