آخرین اخبار
21:27:00 - یکشنبه 27 اکتبر 2019
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی:
طرح تعطیلی پنجشنبه در استان ‌ها به صحن علنی مجلس رفت/ ضرورت تسریع در ساخت نیروگاه زباله سوز ساری
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی طرح تعطیلی روزهای پنجشنبه در مراکز اداری استان‌ های کشور در کمیسیون اجتماعی پایان یافت و در اختیار هیات رئیسه مجلس قرار گرفته است.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی:

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری، علی اصغر یوسف نژاد ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان ساری اظهار داشت: برگزاری این جلسات موجب ایجاد تعامل و همدلی بیشتر در راستای انجام وظایف وزارتی و اجرای پروژه ها و خدمات رسانی به مردم است ،زیرا خدمت به مردم بالاترین عبادت است.

وی با بیان اینکه اقتصاد استان ما اقتصاد کشاورزی است خرید تضمینی محصولات کشاورزان در دستور کار ادارات مربوطه قرار گیرد.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حمل زباله شهرستان ساری به محل پشتکوه در بخش چهاردانگه مشکلاتی را برای مردم این منطقه به وجود آورده است بر تسریع روند ساخت پروژه زباله سوز از سوی شهرداری ساری تاکید کرد.

وی آفات کشاورزی را دیگر دغدغه ها در بخش کشاورزی عنوان کرد و افزود: متولیان در این حوزه با برگزاری کلاس های آموزشی کشاورزان را با چگونگی مبارزه با آفات کشاورزی تعلیم دهند.

مخالفت نمایندگان استان مازندران با انتقال آب دریای خزر و طرح استیضاح وزیر نیز از دیگر سخنانی بود که یوسف نژاد در این جلسه مطرح کرد.

وی با اشاره به جاری شدن سیل در روزهای پایانی سال گذشته و خسارت های ناشی اشاره کرد و گفت: اگر موانع و مشکلات بروز سیل رفع نشود قطعا امسال نیز با مشکلاتی مواجه خوهیم شد از اینرو فرمانداران ،بخشداران ،آب منطقه ای و دیگر دستگاه های مربوطه در جهت جلوگیری از بروز چنین حادثه ناگوار گام های موثری بردارند.

یوسف نژاد ادامه داد: آببندان ها ظرفیت خوبی برای جذب گردشگر هستند که می طلبد در این بخش اتفاقات خوبی از سوی متولیان امر رقم بخورد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی گفت: بررسی طرح تعطیلی روزهای پنجشنبه در مراکز اداری استان‌ های کشور در کمیسیون اجتماعی پایان یافت و در اختیار هیات رئیسه مجلس قرار گرفته است.