آخرین اخبار
20:36:42 - یکشنبه 20 اکتبر 2019
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یوسف نژاد خبر داد؛
ورود فراکسیون ورزش به بی‌احترامی بحرینی‌ها به سرود ملی ایران
نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس از ورود این فراکسیون به موضوع بی‌احترامی بحرینی‌ها به سرود ملی ایران خبر داد و گفت که اقدامات و پیگیری‌های لازم در این زمینه در مجلس انجام خواهد شد. علی اصغر یوسف‌نژاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه دولت سال گذشته لایحه […]

نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس از ورود این فراکسیون به موضوع بی‌احترامی بحرینی‌ها به سرود ملی ایران خبر داد و گفت که اقدامات و پیگیری‌های لازم در این زمینه در مجلس انجام خواهد شد.

علی اصغر یوسف‌نژاد عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم با بیان اینکه دولت سال گذشته لایحه اصلاح و دائمی شدن لایحه مدیریت خدمات کشوری را به مجلس ارائه کرده بود، گفت: لایحه مذکور طبق آیین‌نامه داخلی روند تبدیل شدن به قانون را در مجلس طی کرده و در جلسه علنی پارلمان نیز درباره آن تصمیم‌گیری شده است.

وی افزود: ما در فراکسیون ورزش در این‌باره بحث خواهیم کرد و در کمیسیون فرهنگی نیز اقدامات و پیگیری‌های لازم را انجام می‌دهیم. در عین حال منتظریم اقدام نهادهای رسمی مثل فدراسیون فوتبال، وزارت ورزش و وزارت امور خارجه هستیم تا موضوع را از طریق فیفا و دیگر مجامع بین‌المللی پیگیری و نتیجه را اعلام کنند.

یوسف‌ نژاد ادامه داد: ما امیدواریم دیپلماسی ورزشی و پیگیری وزارت ورزش باعث شود بحرین ادب شود و در مقابل ملتی که سابقه چند هزار ساله دارد دیگر این نوع برخوردها را تکرار نکند؛ چراکه مسابقات ورزشی باید محلی برای همبستگی، صلح، دوستی و همزیستی مسالمت‌آمیز باشد.
این نماینده مجلس با بیان این‌که «اهانت آشکار به یک ملت با روح ورزش سازگاری ندارد» ادامه داد: موضوعات این‌چنینی حتی اگر در یک مسابقه معمولی باشد با برخورد فیفا مواجه خواهد شد؛ چراکه فیفا با ورود مسایل سیاسی و قومی به ورزش به شدت مخالف است و مجازات سنگینی برای آن در نظر می‌گیرد./