- افزایش ۴۹٫۸ درصدی درآمدهای مالیاتی در بودجه ۱۴۰۳ منطقی نیست
- یوسف نژاد چهره ای ماندگار و ملی برای ساری و میاندورود/نماینده ای که وکیل مردم بود
- جریمهی نوبیمهشدگان با مصوبهی مجلس/ به جای «افزایش سن و سابقه» دلایل بحران تامین اجتماعی را دریابید
- مراکز نظامی آمریکا در تیررس ماست/ ترور حاجقاسم سلیمانی بیجواب نمیماند
- حقوقهای تا سقف ۳ میلیون تومان در سال آینده از پرداخت مالیات معاف میشوند
- تکلیف مجلس برای اجرای قانون حق پخش تلویزیونی در سال ۹۹
- کمیسیون تلفیق رسالت خود را در مورد بودجه انجام میدهد
- پول زیاد و کثیف در انتخابات تعیینکننده است/ ممکن است خیلیها با پول به مجلس بیایند/ گاهی جناحبندیها و مسائل سیاسی در انتخابات دخیل است
- وجود مسائل غیر واقعی در لایحه بودجه سال ۹۹ وجود دارد/امکان تحقق ۱۹۰ هزار میلیارد تومان مالیات وجود ندارد
- یوسفنژاد: فراکسیون ورزش در راستای رفع دغدغه هواداران تیم ملی و استقلال از ابزار نظارتی خود استفاده میکند
- درباره استراماچونی کج سلیقگی شد/ استعداد تنظیم قرارداد با استانداردهای بین المللی را نداریم / تا زمانی که دلالها قرارداد تنظیم می کنند، باید شاهد این مشکلات باشیم
- یوسف نژاد: طرح شفافیت فعالیت های مالی نامزدها در انتخابات مجلس اجرایی می شود
- بودجه ۹۹ دارای ۱۰۰ هزار میلیارد تومان کسری است/بیش از دو سوم بودجه ۹۹ به شرکت های دولتی تخصیص یافته، در حالی که سهم آنها در بخش درآمد های مالیاتی دولت ۳.۵ درصد است
- افزایش ۱۵درصدی حقوق در سال۹۹ کافی نیست/بزرگنمایی درآمدهای بودجه باعث کسری می شود
- دریای خزر برای تسهیل امور در مسائل اقتصادی و تجاری به کمک نیاز دارد
- فقط آقایان احمدی لاشکی و شریعت نژاد طرح را امضا کردند / ٨ دلیل برای خلاف بودن طرح مازندران غربی / این طرح جز دشمنی و اختلاف هیچ سرانجامی ندارد
- طرح تعطیلی پنجشنبه در استان ها به صحن علنی مجلس رفت/ ضرورت تسریع در ساخت نیروگاه زباله سوز ساری
- گزارش تصویری/بازدید علیاصغر یوسفنژاد نماینده مردم ساری و میاندورود از دانشکده دندانپزشکی ساری
- ورود فراکسیون ورزش به بیاحترامی بحرینیها به سرود ملی ایران
- یوسفنژاد: استرداد لایحه مدیریت خدمات کشوری امکانپذیر نیست
- گزارش حضور و غیاب و میزان مشارکت یوسفنژاد در رای گیری های جلسات مجلس شورای اسلامی
- منطقه آزاد مازندران تا پایان سال ۹۸ به سرانجام میرسد
- مردم با انتقال آب خزر مخالفاند/ انتقال آب دریای خزر به دلایل کارشناسی، اجتماعی و مالی امکانپذیر نیست/ از تصمیمات محفلی دولت بیاطلاعیم/ حاضرم در این رابطه با هر مقامی در ایران، از آقای رئیسجمهور تا رئیس سازمان محیطزیست، مناظره کنم
- دانلود/لایحه مالیات بر ارزش افزوده
- پناهیان از فرآیند قانونگذاری اطلاع ندارد/ به دلیل نزدیکی انتخابات به مجلس حمله میشود
- عملکرد بنیاد مستضعفان تحسین برانگیز است
- انتقاد، زمینهای برای تضعیف دولت شده است/ مردم نمیتوانند صداهایشان را به دولت برسانند
- یوسف نژاد: بسته اقتصادی مهار تورم و نقدینگی در کنار حذف چهار صفر ارائه شود
- آماده سازی طرح آمایش سرزمینی ورزش ضروری است
- تصویب کلیات لایحه کمک به ساماندهی پسماندها
- سرخآبیها تا شهریورماه واگذار نشوند، برخورد میکنیم
- با تفکیک مازندران مخالفم
- آقای رئیس جمهور از فکر انتقال آب دریای خزر فارغ شوید+فیلم
- سطح بحرانهای فوتبال قابل قیاس با سالهای گذشته نیست
- ضرورت پوشش صندوق ضمانت و خدمات بیمه ای در صادرات
- یوسف نژاد: فقط ۵ شرکت حمل و نقل فعال در مازندران بین المللی است
- آخرین مصوبه کارگروه ویژه درباره افزایش حقوق کارمندان دولت
- تحلیل علیاصغر یوسفنژاد عضو هیأت رئیسه مجلس درباره رأی نیاوردن علی مطهری برای نایب رئیسی مجلس
- بهبود وضعیت ورزش در کشور ما مستلزم همکاری دستگاههای پایه همچون وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم، ارتش، نیروهای نظامی و انتظامی و کارگری است که از ورزش دور هستند
- تحلیل عضو هیات رئیسه مجلس درباره تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت
- هیچ توجیهی در عدم اجرای قانون خصوصیسازی سرخآبیها قابل پذیرش نیست
- دخالت افراد سیاسی در ورزش سم به شمار میرود و باید حذف شود تا دمکراسی ورزشی در هیئتها اوج یابد/ بخش جوانان در وزارت ورزش بلاتکلیف مانده است
- منظمترین نمایندگان مجلس شورای اسلامی را بشناسید
- تکلیف افزایش حقوق ۴۰۰ هزار تومانی مشخص شد
- بیانیه جمعی از نمایندگان در خصوص اقدام عاجل دولت برای کمک به شهرداریها جهت پرداخت حقوق و مزایای کارگران
- دولت تا شهریور ماه برای واگذاری استقلال و پرسپولیس فرصت دارد
- حداقل حقوق کارگری ۲ میلیون تومان باشد
- تذکر شفاهی علیاصغر یوسفنژاد نماینده مردم ساری و میاندورود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در خصوص افزایشقیمتها،بدعهدی خودروسازان و مشکل سهمیه آرد نانوایان
- با مصوبه تلفیق؛ حقوقهای تا ۲ میلیون و۷۵۰ هزار تومان از مالیات معاف میشوند
- اختصاص اعتبار ۱۵ هزار میلیارد ریالی جهت تکمیل پروژههای مسکن مهر
عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی درباره تاختن یک روحانی به رد فوریت شفافیت آرای نمایندگان مجلس گفت: آقای پناهیان از جزئیات و فرآیند قانونگذاری خبر ندارد و البته میتوانست با ادبیات و اطلاع بیشتری نقد کند.
علیاصغر یوسفنژاد عضو هیات رئیسه مجلس در گفتو گو با خبرنگار سیاسی ایلنا در پاسخ به اینکه آیا نقد تند و تیز مطرح شده از سوی پناهیان، در منبری معروف اصولگرا به آنچه که او درباره شفافیت آرا نمایندگان گفته، درست بوده است، گفت: بحث شفافیت در تصمیمگیریهای مجلس فرآیند خاص خودش را دارد، من شخصا با شفافیت موافق هستم به همین خاطر جز آن ۶۰-۷۰ نفری هستم که اعلام کردیم با شفافیت آرا نمایندگان موافق هستیم.
وی اضافه کرد: البته هر مسالهای ممکن است معایب و محاسنی داشته باشد و مشخصا کسی که اظهارنظر میکند، جمعبندی معایب و محاسن را در نظر میگیرد.
یوسفنژاد تصریح کرد: نمایندگان زیادی هم با این امر که شفافیت آرا اتفاق بیفتد، موافق هستند؛ آن روزی هم که این مساله مطرح شده است درباره فوریت آن بوده و نه محتوا.
نماینده مردم ساری و میاندورود ادامه داد: آن روز در مورد اینکه طرح دوفوریت باشد یا نباشد اظهارنظر شده و راجع به خود شفافیت اظهارنظری نشد، بنابراین وقتی یک پیشنهاد و ایده میخواهد تبدیل به یک حکم قانونی شود، بر اساس دموکراسی، ممکن است استدلال کسانی حاکم میشود که به هر دلیلی نصف بعلاوه یک حاضر در جلسه را متقاعد کنند که نظر آنها را بپذیرند.
یوسفنژاد اضافه کرد: ممکن است راههای خوب زیادی وجود داشته باشد، اما در مجلس یکی از بهترین راهها را انتخاب میکنند و این به معنی نادیده گرفتن نقطه نظرات کسانی که مخالف یا موافق امری هستند، نیست.
وی با بیان اینکه چون دموکراسی حاکم است اگر تعداد آرا نسبت به یک موضوع نصف بعلاوه یک باشد تبدیل به حکم قانونی و مصوبه میشود، گفت: بنابراین نمیشود نمایندگان را مذمت کرد که چرا رای داده یا ندادهاند.
این نماینده مجلس تاکید کرد: حرفی که آقای #پناهیان زده است نشان میدهد که از فرآیند تصویب قانون، فوریت، محتوا و کلیات جزئیات و اینکه چه جایگاهی دارند، مطلع نبوده است. و این مساله در مسیر بررسی مجلس است و به منزله کنار گذاشتن آن توسط مجلس نیست و در دستور کار مجلس هست
#عضو_هیات_رئیسه_مجلس درباره اینکه آیا شفاف شدن آرای نمایندگان بر خلاف قانون اساسی است و همچنین برخی با شفاف شدن آرا ترس از رد صلاحیت و فشار جریانهای خارج از مجلس را محتمل میدانند، گفت: در مورد مغایرت آن با قانون اساسی مجلس میتواند اظهارنظر بکند اما تشخیص اینکه یک مصوبهای مخالف قانون اساسی است یا نه به عهده شورای نگهبان است.
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با بیان اینکه شفافیت آرا در کنار الزامات دیگر از جمله فعال بودن اعضا و اینکه زمینه برای حضور اعضا به وجود بیاید میتواند معنا و مفهوم داشته باشد، گفت: ممکن است شفافیت آرای نمایندگان بازتابهایی در شهرها و در جامعه هدف و کسانی که از یک مصوبه ذینفع باشند، داشته باشد که امری طبیعی است، اما در مجموع شفافیت به نفع جامعه است که در جزئیات و در برخی از موارد آن میتوان بحث انجام داد یا آنها را مستثنی کرد.
وی درباره شفافیت دیگر نهادها گفت: ما در مورد مجلس صحبت میکنیم و در دیگر نهادها را نمیدانم، خودشان باید بدانند.
یوسفنژاد در پاسخ به اینکه برخی سخنان آقای پناهیان را توهین به مجلس و باعث تضعیف مجلس میدانند، گفت: از نظر موضوعی، آقای پناهیان یک نظری را مطرح کرد که میتوانست با ادبیات و در زمان مناسبتری با اطلاعات بیشتری آن را مطرح کند؛ بنابراین هم از نظر زمانی و هم محتوای مطلب و هم رعایت ادبیات گفتاری این ایراد به آقای پناهیان وارد است.
وی افزود: البته چون زمان انتخابات است ممکن است هجمه به مجلس زیاد شود اما ما نباید اجازه بدهیم که موضوعاتی که در جامعه معمولی است زمینهای برای برخورد با مجلس یا یک قوه، بشود که به صلاح جامعه هم نیست.
یوسفنژاد در مورد پیگیری مجلس و هیات رئیسه نسبت به صحبتهای پناهیان، گفت: این موضوع مطرح نشده است و منتطر هستیم که مجلس شروع شود تا ببینیم که چه پیش میآید.