آخرین اخبار
20:46:49 - یکشنبه 29 دسامبر 2019
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
علی‌اصغر یوسف‌نژاد،نایب رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹:
وجود مسائل غیر واقعی در لایحه بودجه سال ۹۹ وجود دارد/امکان تحقق ۱۹۰ هزار میلیارد تومان مالیات وجود ندارد
علی‌اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در ارتباط کلیات بودجه ارائه شده از سوی دولت، اظهار کرد: بودجه سال آینده نکات مثبت و منفی دارد. وی تصریح کرد: بودجه تصویری از وضعیت اقتصادی بود که دولت به مجلس ارائه داده و چون اختیار دست مجلس است می‌تواند ارقام بودجه را جرح و تعدیل […]

علی‌اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در ارتباط کلیات بودجه ارائه شده از سوی دولت، اظهار کرد:

بودجه سال آینده نکات مثبت و منفی دارد.
وی تصریح کرد: بودجه تصویری از وضعیت اقتصادی بود که دولت به مجلس ارائه داده و چون اختیار دست مجلس است می‌تواند ارقام بودجه را جرح و تعدیل کند.

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: درباره منابع بنده احساس می‌کنم که پیش برآورد در نظر گرفته شده غیرواقعی بوده و امکان تحقق آن مشکل است.
وی اضافه کرد: امکان تحقق ۱۹۰ هزار میلیارد تومان مالیات مشکل بوده، فروش بیش از حد اوراق مشارکت هم از جمله ایرادات دیگری به بودجه وارد است.
یوسف‌نژاد خاطر نشان کرد: در ارتباط با فروش نفت هم باید رقم‌ها تعدیل شود چون قیمت اعلام شده واقعی نیست.
وی اضافه کرد: در مجموع مجلس ارقام بودجه را جرح و تعدیل کرده و مسائل غیرواقعی در لایحه پیشنهادی وجود دارد، مجلس و کمیسیون تلفیق تلاش بیشتری انجام دهند.
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: افزایش حقوق کارمندان در بودجه ۱۵ درصد در نظر گرفته شده در حالی که تورم بالای ۴۰ درصد است و این نشان می‌دهد که اگر افزایش حقوق عملیاتی شود ۲۰ درصد از قدرت خرید کارمندان کاهش می‌یابد و این فشار به افراد وارد می‌شود.
وی در پایان گفت: وظیفه کمیسیون تلفیق در بودجه سال آینده بسیار سنگین است.