- افزایش ۴۹٫۸ درصدی درآمدهای مالیاتی در بودجه ۱۴۰۳ منطقی نیست
- یوسف نژاد چهره ای ماندگار و ملی برای ساری و میاندورود/نماینده ای که وکیل مردم بود
- جریمهی نوبیمهشدگان با مصوبهی مجلس/ به جای «افزایش سن و سابقه» دلایل بحران تامین اجتماعی را دریابید
- مراکز نظامی آمریکا در تیررس ماست/ ترور حاجقاسم سلیمانی بیجواب نمیماند
- حقوقهای تا سقف ۳ میلیون تومان در سال آینده از پرداخت مالیات معاف میشوند
- تکلیف مجلس برای اجرای قانون حق پخش تلویزیونی در سال ۹۹
- کمیسیون تلفیق رسالت خود را در مورد بودجه انجام میدهد
- پول زیاد و کثیف در انتخابات تعیینکننده است/ ممکن است خیلیها با پول به مجلس بیایند/ گاهی جناحبندیها و مسائل سیاسی در انتخابات دخیل است
- وجود مسائل غیر واقعی در لایحه بودجه سال ۹۹ وجود دارد/امکان تحقق ۱۹۰ هزار میلیارد تومان مالیات وجود ندارد
- یوسفنژاد: فراکسیون ورزش در راستای رفع دغدغه هواداران تیم ملی و استقلال از ابزار نظارتی خود استفاده میکند
- درباره استراماچونی کج سلیقگی شد/ استعداد تنظیم قرارداد با استانداردهای بین المللی را نداریم / تا زمانی که دلالها قرارداد تنظیم می کنند، باید شاهد این مشکلات باشیم
- یوسف نژاد: طرح شفافیت فعالیت های مالی نامزدها در انتخابات مجلس اجرایی می شود
- بودجه ۹۹ دارای ۱۰۰ هزار میلیارد تومان کسری است/بیش از دو سوم بودجه ۹۹ به شرکت های دولتی تخصیص یافته، در حالی که سهم آنها در بخش درآمد های مالیاتی دولت ۳.۵ درصد است
- افزایش ۱۵درصدی حقوق در سال۹۹ کافی نیست/بزرگنمایی درآمدهای بودجه باعث کسری می شود
- دریای خزر برای تسهیل امور در مسائل اقتصادی و تجاری به کمک نیاز دارد
- فقط آقایان احمدی لاشکی و شریعت نژاد طرح را امضا کردند / ٨ دلیل برای خلاف بودن طرح مازندران غربی / این طرح جز دشمنی و اختلاف هیچ سرانجامی ندارد
- طرح تعطیلی پنجشنبه در استان ها به صحن علنی مجلس رفت/ ضرورت تسریع در ساخت نیروگاه زباله سوز ساری
- گزارش تصویری/بازدید علیاصغر یوسفنژاد نماینده مردم ساری و میاندورود از دانشکده دندانپزشکی ساری
- ورود فراکسیون ورزش به بیاحترامی بحرینیها به سرود ملی ایران
- یوسفنژاد: استرداد لایحه مدیریت خدمات کشوری امکانپذیر نیست
- گزارش حضور و غیاب و میزان مشارکت یوسفنژاد در رای گیری های جلسات مجلس شورای اسلامی
- منطقه آزاد مازندران تا پایان سال ۹۸ به سرانجام میرسد
- مردم با انتقال آب خزر مخالفاند/ انتقال آب دریای خزر به دلایل کارشناسی، اجتماعی و مالی امکانپذیر نیست/ از تصمیمات محفلی دولت بیاطلاعیم/ حاضرم در این رابطه با هر مقامی در ایران، از آقای رئیسجمهور تا رئیس سازمان محیطزیست، مناظره کنم
- دانلود/لایحه مالیات بر ارزش افزوده
- پناهیان از فرآیند قانونگذاری اطلاع ندارد/ به دلیل نزدیکی انتخابات به مجلس حمله میشود
- عملکرد بنیاد مستضعفان تحسین برانگیز است
- انتقاد، زمینهای برای تضعیف دولت شده است/ مردم نمیتوانند صداهایشان را به دولت برسانند
- یوسف نژاد: بسته اقتصادی مهار تورم و نقدینگی در کنار حذف چهار صفر ارائه شود
- آماده سازی طرح آمایش سرزمینی ورزش ضروری است
- تصویب کلیات لایحه کمک به ساماندهی پسماندها
- سرخآبیها تا شهریورماه واگذار نشوند، برخورد میکنیم
- با تفکیک مازندران مخالفم
- آقای رئیس جمهور از فکر انتقال آب دریای خزر فارغ شوید+فیلم
- سطح بحرانهای فوتبال قابل قیاس با سالهای گذشته نیست
- ضرورت پوشش صندوق ضمانت و خدمات بیمه ای در صادرات
- یوسف نژاد: فقط ۵ شرکت حمل و نقل فعال در مازندران بین المللی است
- آخرین مصوبه کارگروه ویژه درباره افزایش حقوق کارمندان دولت
- تحلیل علیاصغر یوسفنژاد عضو هیأت رئیسه مجلس درباره رأی نیاوردن علی مطهری برای نایب رئیسی مجلس
- بهبود وضعیت ورزش در کشور ما مستلزم همکاری دستگاههای پایه همچون وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم، ارتش، نیروهای نظامی و انتظامی و کارگری است که از ورزش دور هستند
- تحلیل عضو هیات رئیسه مجلس درباره تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت
- هیچ توجیهی در عدم اجرای قانون خصوصیسازی سرخآبیها قابل پذیرش نیست
- دخالت افراد سیاسی در ورزش سم به شمار میرود و باید حذف شود تا دمکراسی ورزشی در هیئتها اوج یابد/ بخش جوانان در وزارت ورزش بلاتکلیف مانده است
- منظمترین نمایندگان مجلس شورای اسلامی را بشناسید
- تکلیف افزایش حقوق ۴۰۰ هزار تومانی مشخص شد
- بیانیه جمعی از نمایندگان در خصوص اقدام عاجل دولت برای کمک به شهرداریها جهت پرداخت حقوق و مزایای کارگران
- دولت تا شهریور ماه برای واگذاری استقلال و پرسپولیس فرصت دارد
- حداقل حقوق کارگری ۲ میلیون تومان باشد
- تذکر شفاهی علیاصغر یوسفنژاد نماینده مردم ساری و میاندورود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در خصوص افزایشقیمتها،بدعهدی خودروسازان و مشکل سهمیه آرد نانوایان
- با مصوبه تلفیق؛ حقوقهای تا ۲ میلیون و۷۵۰ هزار تومان از مالیات معاف میشوند
- اختصاص اعتبار ۱۵ هزار میلیارد ریالی جهت تکمیل پروژههای مسکن مهر
علیاصغر یوسفنژاد در گفتوگو با ایسنا با اشاره به تصویب کلیات لایحه حذف چهار صفر از پول ملی کشور در هیات دولت، گفت: معمولا از نظر اقتصادی زمانی که تورم یک رقمی باشد و رشد اقتصادی داشته باشیم موقعیت برای حذف چهار صفر مناسب است اما شرایط فعلی از نظر زمانی، اجرایی، ساختاری و شاخصهای کلان اقتصادی برای حذف چهار صفر مناسب نیست.
وی با بیان اینکه این لایحه باید به تصویب مجلس برسد، افزود: برای حذف چهار صفر باید یک سری اقدامات اولیه و اصلاح سیاستگذاری انجام شود. ما بدون برنامه اجرایی در این زمینه موفق نخواهیم شد. یکی از نکات مهم این است که ضعف نظارتی بانک مرکزی را به عنوان عامل منفی در ذهن داشته باشیم و بانک مرکزی باید مسلطتر و واقعبینانهتر شود.
نماینده مجلس با بیان اینکه وجود ١٧٠٠ هزار میلیارد تومان نقدینگی دست مردم نمیگذارد حذف ۴صفر موفقیت آمیز باشد، ادامه داد: این اقدام مرحله اولیه یا میانی یک زنجیره اقتصادی نیست بلکه آخرین مرحله آن است. اگر ما با این کار به دنبال افزایش پول ملی هستیم در موقعیت فعلی به این هدف نمی رسیم بلکه با این کار هزینه هایی از جمله چاپ مجدد اسکناس را هم بر اقتصاد کشور تحمیل می کنیم.
یوسفنژاد ادامه داد: تجربه کشورهایی که اقدام به حذف صفر از پول ملیشان کردند نشان میدهد وقتی ثبات اقتصادی وجود داشته باشد و تورم تک رقمی باشد و اقدامات اجرایی مناسبی پیش از حذف صفر انجام شود هدف تقویت پول ملی هم محقق خواهد شد.
این عضو هیئت رئیسه مجلس با طرح این سوال که حذف چهار صفر از پول ملی چه پیامد هایی از نظر مالی، حقوقی، فنی، سیاسی و اقتصادی به دنبال دارد، گفت: اگر این اقدامات سنجیده نشود چیزی که از حذف چهار صفر عاید ما خواهد شد، جمع آوری و امحای ریال و طراحی و چاپ تومان است و هیچ اتفاق دیگری نمیافتد.
وی تاکید کرد: ما از دولت میخواهیم یک بسته اقتصادی را ضمیمه لایحه حذف چهار صفر کند که در آن مهار رشد نقدینگی، رشد اقتصادی، رونق اقتصادی، کاهش تورم، کاهش بدهیهای دولت و همچنین اصلاح بودجه منظور شود. وگرنه در شرایطی که ما دلارهای نفتی را به اقتصاد تزریق می کنیم این کار درست نیست و وقتی گردش تولید مثبت و موثر نباشد حذف صفر اثری نخواهد داشت. ما همچنین باید پاسخ قانعکنندهای به مشکل سرمایهگذاری خارجی داشته باشیم در غیر اینصورت این کار نتایج مثبتی به دنبال ندارد.
یوسف نژاد با بیان اینکه مجلس از کمک کارشناسان خبری دانشگاه ها و مراکز آموزشی و تخصصی برای بررسی لایحه حذف چهار صفر استفاده میکند، گفت: تصور ما این است که اقدام دولت در تصویب کلیات این لایحه اقدام غیر منتظره و ناگهانی بوده و بعضی از متغیرهایی که در اقتصاد اثرگذار هستند مخصوصاً شاخصهای کلان اقتصادی در این لایحه لحاظ نشده است، برای اینکه این خانه تکانی پولی انجام شود باید برنامههای مناسب تری را جهت توجیه این لایحه اعلام کند در غیر این صورت زمینه مناسبی برای اجرای آن وجود ندارد.