آخرین اخبار
20:43:45 - سه‌شنبه 7 ژانویه 2020
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یوسف‌نژاد،عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:
مراکز نظامی آمریکا در تیررس ماست/ ترور حاج‌قاسم سلیمانی بی‌جواب نمی‌ماند
عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: مراکز نظامی و پایگاه‌های آمریکا در تیررس ما قرار دارد و قطعاً‌ جمهوری اسلامی پاسخ لازم را در زمان مناسب به اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن حاج‌قاسم سلیمانی خواهد داد. علی‌اصغر یوسف‌نژاد نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره […]

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: مراکز نظامی و پایگاه‌های آمریکا در تیررس ما قرار دارد و قطعاً‌ جمهوری اسلامی پاسخ لازم را در زمان مناسب به اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن حاج‌قاسم سلیمانی خواهد داد.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به ترور حاج‌قاسم سلیمانی توسط نیروهای آمریکایی گفت: قطعاً اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی و همراهانش بی‌جواب نخواهد ماند.

وی افزود: حاج قاسم سلیمانی جزو سرمایه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران است و ملت ایران که هر یک از آنها یک حاج‌قاسم سلیمانی هستند در دفاع از حیثیت جمهوری اسلامی کوتاه نخواهند آمد و ایران پاسخ کوبنده‌ای به این حرکت تروریستی آمریکا خواهد داد.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: ملت ایران، آمریکا را از کرده‌اش پشیمان خواهد کرد و قطعاً جمهوری اسلامی ایران در زمان مناسب پاسخ مناسبی به آمریکا و ترامپ خواهد داد.

یوسف‌نژاد خاطرنشان کرد: پایگاه‌ها و مراکز نظامی آمریکا که در تیررس جمهوری اسلامی ایران است از این پس بیشتر در معرض تهدید و خطر خواهد بود و البته خود آمریکایی‌ها هم این ناامنی را درک کرده‌اند.

وی افزود: پایگاه‌های آمریکا از این پس در خطر خواهد بود و یقیناً آمریکا از این اشتباه خود درس بزرگی از ایران خواهد گرفت و  جمهوری اسلامی در این باره کوتاه نخواهد آمد.