آخرین اخبار
20:18:01 - دوشنبه 11 نوامبر 2019
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یوسف نژاد در موافقت با لایحه موافقتنامه کشتیرانی تجاری بین ایران و قزاقستان:
دریای خزر برای تسهیل امور در مسائل اقتصادی و تجاری به کمک نیاز دارد
علی_ اصغر یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس در موافقت با لایحه مذکور گفت: برای توسعه اقتصادی، اصلاح روابط اقتصادی و افزایش صادرات محصولات مختلف کشاورزی تصویب این موافقت نامه ضروری است. وی ادامه داد: کشور به توسعه صادرات، ایجاد اشتغال، افزایش فعالیت اتاق های بازرگانی و تقویت روابط آنها میان دو […]

علی_ اصغر یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس در موافقت با لایحه مذکور گفت: برای توسعه اقتصادی، اصلاح روابط اقتصادی و افزایش صادرات محصولات مختلف کشاورزی تصویب این موافقت نامه ضروری است.

وی ادامه داد: کشور به توسعه صادرات، ایجاد اشتغال، افزایش فعالیت اتاق های بازرگانی و تقویت روابط آنها میان دو کشور ایران و قزاقستان، تقویت حمل و نقل دریایی و تجاری نیاز دارد، چرا که باید از این طریق اقتصاد کشور را رونق بخشید.

عضو هیات رئیسه مجلس با اعتقاد به اینکه دریای خزر به لحاظ قانونی، ایجاد بستر و تسهیل امور در مسائل اقتصادی و تجاری نیاز به کمک دارد، گفت: قرارداد فوق شرایط رشد اقتصادی برای فعالیت های تجاری، کشتیرانی و… را فراهم می کند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: یکی از وظایف و تکالیف مجلس ایجاد زمینه های رشد اقتصادی در شمال کشور و رونق حمل و نقل دریایی به ویژه جابجایی مسافر و کالا است، به همین دلیل امیدوارم مجلس رأی موافق به این لایحه دهد.

‌نمایندگان در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی با لایحه موافقتنامه کشتیرانی تجاری دریایی در دریای خزر بین دولت جمهوری اسلامی ایران و دولت جمهوری قزاقستان با ۱۵۶ رأی موافق، ۴ رأی مخالف و ۲ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۹ نماینده حاضر در صحن موافقت کردند.