آخرین اخبار
8:11:47 - جمعه 3 مه 2019
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
علی‌اصغر_یوسف‌نژاد نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس:
دخالت افراد سیاسی در ورزش سم به شمار می‌رود و باید حذف شود تا دمکراسی ورزشی در هیئت‌ها اوج یابد/ بخش جوانان در وزارت ورزش بلاتکلیف مانده است
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه الحاق بخش جوانان به وزارت ورزش سبب بی‌مهری به این بخش شده است گفت: بلاتکلیفی در این بخش دغدغه ساز شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اصغر یوسف نژاد ظهر پنجشنبه در نشست با هیئت‌های ورزشی استان مازندران در ساری، عملکرد هیئت‌های مختلف ورزشی استان را مطلوب توصیف کرد و افزود: هیئت‌های ورزشی استان آینده امیدواری دارند و نظر من درباره عملکرد آنان مثبت است.

وی با اظهار اینکه خیلی از دستگاه‌ها که باید به امر ورزشی کمک و پشتیبانی کنند از آن دوری می‌کنند گفت: طرح جامع و آینده ورزش براساس آمایش سرزمین باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: به عنوان نمونه اگر کشتی مازندران در کشور دارای رتبه است باید به این رشته در استان نسبت به سایر استان‌ها توجه بیشتری شود و استراتژی و آینده نگری در ورزشی نباید مورد بی توجهی قرار گیرد.

یوسف‌نژاد از ورزش به عنوان سفیر فرهنگی برای برافراشتن پرچم کشور در جهان یاد کرد و افزود: ورزش در ایران پرطرفدار، پرمسئله و حاشیه و پرهزینه است.

این عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به الحاق بخش جوانان به وزارت ورزش گفت: بخش جوانان متأسفانه مورد کم توجهی قرار گرفته است درحالی که قرار بود مأموریت‌های جدیدی برای حوزه جوانان طراحی شود و بلاتکلیفی در بحث جوانان دغدغه ساز است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، دخالت رؤسای فدراسیون‌ها در مسائل داخلی هیئت‌های استانی را از جمله مشکلات برشمرد و خواستار اصلاح آئین نامه‌های ورزشی شد و گفت: لازم است در هیئت رئیسه فدراسیون‌ها از نظرات مشورتی رؤسای هیئت‌های ورزشی بهره گیری شود.

وی به توجه خاص برخی فدراسیون‌ها به برخی رشته‌ها در برخی استان‌ها اشاره کرد و گفت: دخالت افراد سیاسی در ورزش سم به شمار می‌رود و باید حذف شود تا دمکراسی ورزشی در هیئت‌ها اوج یابد.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس با اشاره به تأمین بودجه مسابقات آسیایی گفت: نمایندگان مازندران و کشور از مسائل عمومی در بخش ورزش دفاع و حمایت می‌کنند.