آخرین اخبار
19:09:08 - جمعه 8 دسامبر 2023
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
سکان نیوز؛
یوسف نژاد چهره ای ماندگار و ملی برای ساری و میاندورود/نماینده ای که وکیل مردم بود
سکان؛ خدمت به مردم و گره گشای از مشکلات آنها از چنان جایگاهی برخوردار است که در برخی آیات قرآن و روایات، در کنار ایمان به خدا از بالاترین خصلت‌ها شمرده شده است.

به گزارش سکان، خدمت به خلق خدا، در فرهنگ قرآن و اهل بیت علیهم‌السلام، ارزش و ثواب فراوانی دارد. در قرآن کریم آمده است؛ «إِنَّ اللَّهَ یُحِبُّ الْمُحْسِنینَ»  خداوند متعال کسانی را که کار خیر و نیک انجام می‌دهند دوست مى‌دارد و چقدر خوب است که انسان محبوب خدا باشد. پس با خدمت و کمک به همدیگر می‌توان به رضایت الهی و لذت‌های جاودان آخرت رسید.

حدود دو دهه است که نمایندگان مجلس و توانایی آن ها را می شناسم، کم و بیش پر تلاش و پی گیر هستند و اکثرا قصد خدمت دارند.

دکتر علی اصغر یوسف نژاد که سه دوره ( مجلس پنجم،هشتم و دهم) به عنوان نماینده مردم ساری و میاندورد در مجلس حضور داشت را قدری متفاوت تر از بقیه دیدم، کارهای وی دسته بندی شده و پی گیری هایش مستمر و مداوم بود.

در کمال سادگی و خاکی بودنش در انجام مسئولیت های محوله در هیئت رئیسه مجلس دهم جدیت خاصی داشتند ، بخش زیادی از اوقات وی را در مجلس مراجعات مردمی پر می کرد، چاره ای هم نبود باید پاسخ گوی مردم بود.

دکتر یوسف نژاد، یکی از نخبگان ملی در عرصه ی آگاهی از حوزه های صنعتی است و برای رونق تولید در کارخانه های تولیدی و صنعتی استان مازندران همیشه دغدغه مند بود و در راستای کمک به این حوزه تلاش های فراوانی کرد.

وی از جمله نمایندگانی بود که در مجلس دهم ۱۵۷ طرح و لوایح را امضا و مورد پیگیری قرار داد .

یوسف نژاد نماینده پرتلاشی بود که خستگی نمی شناخت، توانایی او در شناخت کارها و مدیران سطوح ملی و وزرا، او را قادر ساخت که به عنوان چهره ای ملی، در عین حال بی آلایش و بدون ادعا، تمام فرصت خدمت را در تکاپو برای خدمت رسانی به مردم باشد.

امیدواریم با حضور دوباره این چهره ملی ، توانمند و مردمی در انتخابات مجلس دوازدهم تنور انتخابات در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود داغ شود.

بر چسب ها: