آخرین اخبار
19:56:26 - سه‌شنبه 24 سپتامبر 2019
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
علی‌اصغر یوسف‌نژاد،عضو هیئت رئیسه مجلس:
منطقه آزاد مازندران تا پایان سال ۹۸ به سرانجام می‌رسد
 ایرنا – عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که مصوبه هیات وزیران برای تاسیس منطقه آزاد در مازندران در صورتی که هفته جاری به مجلس ارائه شود، تا پایان سال ۹۸ به سرانجام می‌رسد. به گزارش خبرنگار ایرنا، تشکیل #منطقه_آزاد در ماندران مطالبه دیرینه مردم این استان که با وجود ارائه پیشنهاد و پیگری […]

 ایرنا – عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت که مصوبه هیات وزیران برای تاسیس منطقه آزاد در مازندران در صورتی که هفته جاری به مجلس ارائه شود، تا پایان سال ۹۸ به سرانجام می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، تشکیل #منطقه_آزاد در ماندران مطالبه دیرینه مردم این استان که با وجود ارائه پیشنهاد و پیگری طی سالهای گذشته به خاطر وجود اختلافات منطقه ای در استان بی نتیجه مانده بود تا این که استاندار بومی مازندران اوایل امسال طرح سه لکه ای برای ایجاد منطقه آزاد را با هدف رفع اختلافات منطقه ای ارائه داد.

آخرین بار موضوع منطقه آزاد مازندران تابستان سال گذشته حتی تا مرحله تصویب شدن در مجلس شورای اسلامی پیش رفت ولی مخالفت تعدادی از نمایندگان استان با تبدیل بندر امیرآباد به منطقه آزاد از دستور کار نهاد قانونگذاری کنار گذاشته شد.مجلس در همان جلسه با ایجاد هشت منطقه آزاد دیگر در نقاط مختلف کشور موافقت کرده بود.

#علی_اصغر_یوسف‌نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : چنانچه دولت لایحه منطقه آزاد مازندران را تا پایان هفته جاری به مجلس شورای اسلامی ارسال کند، این لایحه به صورت یکپارچه با #لایحه هشت منطقه آزاد و ۸۰ مناطق ویژه اقتصادی مصوب مجلس که به دلیل برخی ایرادات از سوی شورای نگهبان به مجلس عودت داده شد، بررسی می شود.

وی بررسی یکپارچه این دو لایحه را تسریع در به سرانجام رسیدنشان در مجلس شورای اسلامی برای سال جاری بیان کرد و گفت: پیش از این انتظار می رفت که دولت این لایحه را که در هیات وزیران نیز مصوب شد، به همراه معرفی وزرای آموزش و پرورش و میراث فرهنگی و گردشگری به مجلس بفرستد که این کار انجام نشد.

نماینده مردم شهرستان های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با پیگیری نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی و وعده دولت به نظر می رسد که این لایحه در هفته جاری به مجلس شورای اسلامی ارسال شود و به محض ارسال، مجلس اعلام وصول می کند تا بتوانیم هر چه سریعتر این لایحه را مصوب کنیم.

#یوسف_نژاد افزود: شرایط حاکم بر مجلس شورای اسلامی به گونه ای است که مخالفت تاثیرگذاری برای تشکیل منطقه آزاد تجاری در #مازندران وجود ندارد و پیش بینی ما این است که لایحه منطقه آزاد این استان با کمترین مخالف مصوب شود./