آخرین اخبار
20:58:39 - پنج‌شنبه 27 ژوئن 2019
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یوسف نژاد در تذکر شفاهی:
آقای رئیس جمهور از فکر انتقال آب دریای خزر فارغ شوید+فیلم
نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس با انتقاد از ایده انتقال آب دریای خزر تاکید کرد: برای شمالی ها فرسایش فکری ایجاد نکنید.

علی اصغر یوسف نژاد  در نشست علنی نوبت صبح امروز مجلس شورای اسلامی، در تذکر شفاهی خود با تبریک هفته قوه قضائیه به ویژه به قضات ،کارکنان و وکلای دادگستری مازندران، از شجاعت در تصمیم و انهدام پهباد آمریکا و اقدام انقلابی سپاه تشکر کرد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی خطاب به رئیس جمهور خواستار تسریع در معرفی وزیر آموزش و پرورش قوی،مطلع و مورد تائید فرهنگیان شد.

عضو هیئت رئیسه مجلس همچنین خواستار همسان سازی حقوق  نیروهای شرکتی شاغل در نیروگاه های کشور شد و خطاب به رئیس جمهور گفت: امیدوارم به مسئولان به ویژه وزیر جهاد کشاورزی دستور دهید در مورد کارخانجات چوب و کاغذ در شهرستان ساری اقدام مناسب صورت گیرد.

وی در ادامه گفت: آقای رئیس جمهور از فکر انتقال آب دریای خزر فارغ شوید؛ به دستگاه های ذی ربط بفرمایید برای ما شمالی ها  فرسایش فکری ایجاد نکنند زیرا ما به هر قیمتی شده اجازه این کار را نمی دهیم.

یوسف نژاد خواستار ارائه لایحه منطقه آزاد مازندران شد.

وی همچنین خطاب به رئیس جمهور و مسئولان گفت: با مردم سخن بگویید و از مردم برای حل مشکلات کمک بخواهید زیرا مردم محرم و ولی نعمت ما هستند.

این نماینده مردم در مجلس با اشاره به افزایش قیمت کود، سم و نهاده های دامی تاکید کرد: کشاورزان مازندران در زمینه افزایش قیمت این محصولات گلایه دارند.

یوسف نژاد خواستار حل مشکلات دانش آموختگان تکنسین سلامت شد و در ادامه گفت: به معیشت و درآمد مردم توجه شود زیرا خط فقر ۴ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است و باید از افزایش گرانی جلوگیری شود./

</div