- افزایش ۴۹٫۸ درصدی درآمدهای مالیاتی در بودجه ۱۴۰۳ منطقی نیست
- یوسف نژاد چهره ای ماندگار و ملی برای ساری و میاندورود/نماینده ای که وکیل مردم بود
- جریمهی نوبیمهشدگان با مصوبهی مجلس/ به جای «افزایش سن و سابقه» دلایل بحران تامین اجتماعی را دریابید
- مراکز نظامی آمریکا در تیررس ماست/ ترور حاجقاسم سلیمانی بیجواب نمیماند
- حقوقهای تا سقف ۳ میلیون تومان در سال آینده از پرداخت مالیات معاف میشوند
- تکلیف مجلس برای اجرای قانون حق پخش تلویزیونی در سال ۹۹
- کمیسیون تلفیق رسالت خود را در مورد بودجه انجام میدهد
- پول زیاد و کثیف در انتخابات تعیینکننده است/ ممکن است خیلیها با پول به مجلس بیایند/ گاهی جناحبندیها و مسائل سیاسی در انتخابات دخیل است
- وجود مسائل غیر واقعی در لایحه بودجه سال ۹۹ وجود دارد/امکان تحقق ۱۹۰ هزار میلیارد تومان مالیات وجود ندارد
- یوسفنژاد: فراکسیون ورزش در راستای رفع دغدغه هواداران تیم ملی و استقلال از ابزار نظارتی خود استفاده میکند
- درباره استراماچونی کج سلیقگی شد/ استعداد تنظیم قرارداد با استانداردهای بین المللی را نداریم / تا زمانی که دلالها قرارداد تنظیم می کنند، باید شاهد این مشکلات باشیم
- یوسف نژاد: طرح شفافیت فعالیت های مالی نامزدها در انتخابات مجلس اجرایی می شود
- بودجه ۹۹ دارای ۱۰۰ هزار میلیارد تومان کسری است/بیش از دو سوم بودجه ۹۹ به شرکت های دولتی تخصیص یافته، در حالی که سهم آنها در بخش درآمد های مالیاتی دولت ۳.۵ درصد است
- افزایش ۱۵درصدی حقوق در سال۹۹ کافی نیست/بزرگنمایی درآمدهای بودجه باعث کسری می شود
- دریای خزر برای تسهیل امور در مسائل اقتصادی و تجاری به کمک نیاز دارد
- فقط آقایان احمدی لاشکی و شریعت نژاد طرح را امضا کردند / ٨ دلیل برای خلاف بودن طرح مازندران غربی / این طرح جز دشمنی و اختلاف هیچ سرانجامی ندارد
- طرح تعطیلی پنجشنبه در استان ها به صحن علنی مجلس رفت/ ضرورت تسریع در ساخت نیروگاه زباله سوز ساری
- گزارش تصویری/بازدید علیاصغر یوسفنژاد نماینده مردم ساری و میاندورود از دانشکده دندانپزشکی ساری
- ورود فراکسیون ورزش به بیاحترامی بحرینیها به سرود ملی ایران
- یوسفنژاد: استرداد لایحه مدیریت خدمات کشوری امکانپذیر نیست
- گزارش حضور و غیاب و میزان مشارکت یوسفنژاد در رای گیری های جلسات مجلس شورای اسلامی
- منطقه آزاد مازندران تا پایان سال ۹۸ به سرانجام میرسد
- مردم با انتقال آب خزر مخالفاند/ انتقال آب دریای خزر به دلایل کارشناسی، اجتماعی و مالی امکانپذیر نیست/ از تصمیمات محفلی دولت بیاطلاعیم/ حاضرم در این رابطه با هر مقامی در ایران، از آقای رئیسجمهور تا رئیس سازمان محیطزیست، مناظره کنم
- دانلود/لایحه مالیات بر ارزش افزوده
- پناهیان از فرآیند قانونگذاری اطلاع ندارد/ به دلیل نزدیکی انتخابات به مجلس حمله میشود
- عملکرد بنیاد مستضعفان تحسین برانگیز است
- انتقاد، زمینهای برای تضعیف دولت شده است/ مردم نمیتوانند صداهایشان را به دولت برسانند
- یوسف نژاد: بسته اقتصادی مهار تورم و نقدینگی در کنار حذف چهار صفر ارائه شود
- آماده سازی طرح آمایش سرزمینی ورزش ضروری است
- تصویب کلیات لایحه کمک به ساماندهی پسماندها
- سرخآبیها تا شهریورماه واگذار نشوند، برخورد میکنیم
- با تفکیک مازندران مخالفم
- آقای رئیس جمهور از فکر انتقال آب دریای خزر فارغ شوید+فیلم
- سطح بحرانهای فوتبال قابل قیاس با سالهای گذشته نیست
- ضرورت پوشش صندوق ضمانت و خدمات بیمه ای در صادرات
- یوسف نژاد: فقط ۵ شرکت حمل و نقل فعال در مازندران بین المللی است
- آخرین مصوبه کارگروه ویژه درباره افزایش حقوق کارمندان دولت
- تحلیل علیاصغر یوسفنژاد عضو هیأت رئیسه مجلس درباره رأی نیاوردن علی مطهری برای نایب رئیسی مجلس
- بهبود وضعیت ورزش در کشور ما مستلزم همکاری دستگاههای پایه همچون وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم، ارتش، نیروهای نظامی و انتظامی و کارگری است که از ورزش دور هستند
- تحلیل عضو هیات رئیسه مجلس درباره تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت
- هیچ توجیهی در عدم اجرای قانون خصوصیسازی سرخآبیها قابل پذیرش نیست
- دخالت افراد سیاسی در ورزش سم به شمار میرود و باید حذف شود تا دمکراسی ورزشی در هیئتها اوج یابد/ بخش جوانان در وزارت ورزش بلاتکلیف مانده است
- منظمترین نمایندگان مجلس شورای اسلامی را بشناسید
- تکلیف افزایش حقوق ۴۰۰ هزار تومانی مشخص شد
- بیانیه جمعی از نمایندگان در خصوص اقدام عاجل دولت برای کمک به شهرداریها جهت پرداخت حقوق و مزایای کارگران
- دولت تا شهریور ماه برای واگذاری استقلال و پرسپولیس فرصت دارد
- حداقل حقوق کارگری ۲ میلیون تومان باشد
- تذکر شفاهی علیاصغر یوسفنژاد نماینده مردم ساری و میاندورود در صحن علنی مجلس شورای اسلامی در خصوص افزایشقیمتها،بدعهدی خودروسازان و مشکل سهمیه آرد نانوایان
- با مصوبه تلفیق؛ حقوقهای تا ۲ میلیون و۷۵۰ هزار تومان از مالیات معاف میشوند
- اختصاص اعتبار ۱۵ هزار میلیارد ریالی جهت تکمیل پروژههای مسکن مهر
نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس گفت: طرح آمایش سرزمینی ورزش باید تهیه شود چراکه برخی از استانها قابلیت رشد ورزش قویتری دارند.
علی اصغر یوسف نژاد در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، در تشریح عملکرد فراکسیون ورزش گفت: فراکسیون ورزش یکی از فراکسیونهای فعال مجلس است که تقریبا هر هفته موضوعات مربوط به ورزش را پیگیری میکند چراکه ورزش گستردگی خاصی در جامعه دارد و بسیاری از خانوادهها یعنی بیش از ۵۰ میلیون نسبت به ورزش حساسیت دارند و برای آنها مهم است، ما نیز به تبع آن پیگیر هستیم و در بسیاری از موارد به ورزش کمک کردیم.
تفکیک کمیته ملی المپیک و پارالمپیک در فراکسیون ورزش پیگیری شد
بین فراکسیون ورزش، وزارت ورزش و جوانان و هیاتهای ورزشی ارتباط مناسبی با حفظ استقلال قوه مقننه و مجریه برقرار است و به نفع مردم برخی از مسائل تصویب میشود
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فراکسیون ورزش قانون ۲۷ درصد ارزش افزوده که برای ورزش حدود ۱۵۰۰ میلیارد در هر سال میشود را پیگیری کرد، افزود: در فراکسیون ورزش تفکیک کمیته ملی المپیک و پارالمپیک پیگیری شد، همچنین تامین بودجه سالانه که در قانون بودجه معمولا اتفاق میافتد و پیگیری برخی از مسائل و مشکلات مقطعی مثل تماشاگران و پخش تلویزیونی، مسائل مربوط به برگزاری مسابقات و حواشی که ممکن است پیش روی ورزش بوجود آید، را پیگیری میکنیم.
نایب رئیس فراکسیون ورزش ادامه داد: بسیاری از مواقع با حضور کارشناسان، مسئولان ورزش، دستگاههای اجرایی و کمیسیونهای تخصصی که نزدیکترین آنها کمسیون فرهنگی است، مسائل را تجزیه تحلیل کردیم. اطلاعات و زمینههای ذهنی که در استانها و یا در سطح کشور نسبت به ورزش وجود دارد و به نمایندگان منتقل میشود، وظیفه داریم تا در فراکسیون به مسئولان مربوطه منتقل کنیم و جلسات مختلفی نیز در این زمینه داشتیم.
ورزش بانوان و جوانان را پیگیری میکنیم
وی با بیان اینکه فراکسیون ورزش نسبت به مسائل و موضوعات ورزشی، اهداف، انگیزه و تکالیفی که داشته را به انجام میرساند، تصریح کرد: در بسیاری از جاها موفق بودیم و در برخی جاها و کارها به دلیل جنبه نظارتی مجلس، امکان مداخله نداریم اما نمایندگان و فراکسیون آن چیزی که به عهده مجلس است را پیگیری میکنند و جلسات مختلفی در جهت تقویت تیمهای ملی و پایه، مسائل مربوط به بانوان و جوانان و بحث دیپلماسی ورزش در خارج از کشور، مسائل مربوط به هیاتهای ورزشی در سطح استانها و فدراسیونهای ورزشی را پیگیری کردیم.
بین فراکسیون ورزش، وزارت ورزش و جوانان و هیاتهای ورزشی ارتباط مناسبی برقرار است
وی اظهار داشت: در سطح منطقه و کشور مسائلی ایجاد میشود که لازم است مجلس در جریان باشد و واقع بینانه با آنها برخورد شود و ما نیز گزارشات را به اطلاع نمایندگان میرسانیم. واقعیت این است که بین فراکسیون ورزش و وزارت ورزش و جوانان و هیاتهای ورزشی ارتباط مناسبی با حفظ استقلال قوه مقننه و مجریه برخوردار است و به نفع مردم برخی از مسائل تصویب میشود.
ورزش روستایی، ورزش جوانان، ورزش دانشگاهها ، ورزش آموزش و پرورش، ورزش کارگری و ورزشهای مربوط به نیروهای نظامی و انتظامی عملا از ورزش جدا هستند
عضو هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: قوانین عادی که در مجلس مطرح میشود، فراکسیون ورزش وظیفه دارد تا حساسیت بهتری نسبت به دیگر مسئولیتها به ورزش داشته باشد چراکه این از مهمترین کارها است؛ برخی از مواقع لازم است که به موازات پیشرفتهایی که در ورزش انجام میشود، قوانین متناسبی نیز تصویب شود و بخشی از فرایند تصویب این قوانین، به فراکسیون ورزش مربوط میشود البته در برخی مواقع کمیسیونهای تخصصی نیز فعال هستند.
نایب رئیس فراکسیون ورزش اظهار داشت: کمیسیونهای فرعی نیز فعال هستند اما فراکسیون ورزش میتواند نقش اثرگذار را به خوبی انجام دهد و فکر میکنم در مجموع نمره این فراکسیون مثبت است و کمی ذهنیت عمومی این است که فراکسیون توانسته در ماموریتها سرفراز باشد.
با وزارت ورزش یا دستگاههای مربوطه مسائل را تفاهمی حل و فصل میکنیم
یوسف نژاد با بیان اینکه مسابقات آسیایی را در پیش داریم، افزود: در برخی از رشتهها مسابقات جهانی را داریم و آنها را رصد میکنیم و چنانچه نیاز باشد در ورزش در حد نیاز دخالت میکنیم و آن هم از جنبه نظارتی است و خودمان نیز زیاد علاقه نداریم تا در این مسائل دخالت کنیم و این به دلیل حفظ استقلال وزارت ورزش و جوانان و قوه مجریه است اما چنانچه ضروری باشد، موضعگیری میکنیم؛ البته بیشتر سعی میشود تا با تفاهم با وزارت ورزش یا دستگاههای مربوطه مسائل را حل و فصل کنیم.
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ورزش به دلیل شرایط خاصی که دارد، خود به خود برخی از حواشی مقطعی را نیز دارد به عنوان مثال بحث برگزاری انتخابات مربوط به فدراسیون کشتی و یک سری مسائل در فرایند برگزاری فدراسیون که تلاش کردیم تا برخی را برطرف کنیم اما ممکن است بعدا مسائل دیگری نیز رخ دهد.
جای ورزش روستایی، کارگری و دانشگاهی خالی است
وی عنوان کرد: آنچه که به عنوان مسئول از دید فراکسیون ابلاغ میکنیم، مسائل مهمی است که در ورزش اتفاق میافتد و شاید ظرفیتی وجود دارد که نادیده گرفته میشود. ورزش روستایی، ورزش جوانان، ورزش دانشگاهها ، ورزش آموزش و پرورش، ورزش کارگری و ورزشهای مربوط به نیروهای نظامی و انتظامی عملا از ورزش جدا هستند؛ قهرمانان ورزشی نیز باید مورد توجه قرار گیرد و بحث حضور مدیران ورزشی در کرسیهایی که در سطح منطقه برای فدراسیون و کنفدراسیون وجود دارد است که دیپلماسی خارجی ورزشی ایران کمی ضعیف است بنابراین توصیه میکنیم که اگر برخی مسائل پیش روی اینها وجود دارد، برطرف کنیم.
طرح آمایش سرزمینی ورزش باید تهیه شود چراکه برخی از استانها قابلیت رشد ورزش قویتری دارند
در برخی از استانها باید سرمایهگذاری بیشتری وجود داشته باشد
عضو هیات رئیسه مجلس عنوان کرد: احساس میکنیم که در ارتباط با ورزش، طرح آمایش سرزمینی ورزش باید تهیه شود چراکه برخی از استانها قابلیت رشد ورزش قویتری دارند و در برخی از استانها باید سرمایهگذاری بیشتری وجود داشته باشد، مدیریت بیشتری باید انجام شود و منابع مالی بیشتری نیز در نظر گرفته شود و این مسئله مهمی است که برخی از استانها استعداد و توانایی یک یا چند ورزش را دارند و باید به آنجاها بیشتر توجه شود. ورزشهای پایه و استعدادهای ورزشی پایه باید ایجاد شود.
باید به استعداد یابی ورزش در برخی استانها توجه شود
نایب رئیس فراکسیون ورزش با تاکیدبراینکه استعدادیابی ورزش نکته مهمی است که باید به آن توجه شود، تصریح کرد: روابط فیمابین فراکسیون و دولت را منتقل میکنیم و نکات عمده، واقع بینانه و درست از نظر وزارت ورزش باید پیگیری شود و چنانچه مسائلی وجود داشته باشد که نیاز به پشتیبانی قانونی یا تصویب قانون باشد و یا در لا به لای قوانین برخی از مسائل ایجاد شود چراکه ورزش نیاز به مشارکت و مداخله برخی از دستگاههای اجرایی مختلف دارد، نیروهای نظامی و انتظامی و دانشگاهها نیز باید کمک کنند تا اتفاقات خوبی بیفتد.
تلاش کردیم تا با حفظ استقلال قوه مقننه و مجریه دیدگاهها را منتقل کنیم
این نماینده مردم در مجلس دهم خاطرنشان کرد: گاهی دولت در اجرا ممکن است برخی از این نقطه نظرات را قبول نداشته باشد اما ما وظیفه داریم تا نقطه نظرات کمیسیون را به دولت منتقل کنیم؛ تاکنون تلاش کردیم تا با حفظ استقلال قوه مقننه و مجریه دیدگاهها را منتقل کنیم حالا اینکه چقدر جنبه اجرایی دارد، آمار و عملکرد ما نشان میدهد که مصوبات قانونی به عنوان حکم دولت ابلاغ شده و دولت نیز شاید در برخی مواقع در اجرا ضعیف بوده و یا از اجرای برخی خودداری کرده است./
پایان پیام