آخرین اخبار
18:59:13 - جمعه 24 ژوئن 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس:
وزارت ورزش به بلاتکلیفی تیم‌های ورزشی پایان دهد/مخالفت وزیرورزش با انتقال تیم نفت تهران به انزلی
نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس با بیان اینکه بلاتکلیفی تیم های مختلف ورزشی خصوصا فوتبال موجب ایجاد چالش های جدید شده، گفت: وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون فوتبال باید به این مشکلات پایان دهند.

علی اصغر یوسف‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت ضمن انتقاد از وضعیت عمومی باشگاه های فوتبال، گفت: متاسفانه هم اکنون شاهد بلاتکلیفی و بروز مشکل در روند اداره تیم های صبای قم و نفت تهران هستیم که این امر علاوه بر مشکل آفرینی برای بازیکنان، نشان دهنده مدیریت غیرتخصصی در عرصه ورزش است.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در هر سال اعتبارات زیادی در حوزه ورزش خصوصا فوتبال صرف می شود ولی تاثیری در رشد این رشته و پرورش استعدادها نداشته، اظهار کرد: متاسفانه نگاه و سبک غیر تخصصی در عرصه ورزش حاکم است.

وی با اشاره به اینکه بلاتکلیفی تیم های مختلف ورزشی خصوصا باشگاه های فوتبال موجب ایجاد مسائل و چالش های جدید در این حوزه شده است، افزود: نمایندگان ملت باید  بر اساس وظیفه نظارتی مجلس شورای اسلامی به این موضوعات وارد شوند و با تصویب قوانین لازم در این حوزه یا نظارت جدی تر، اجازه ایجاد مشکلات بیشتر ندهند.

یوسف‌نژاد ضمن بیان اینکه وزیر ورزش و جوانان در حاشیه دیدار با مجمع نمایندگان مازندران مخالفت خود را در خصوص واگذاری تیم نفت تهران به انزلی اعلام کرد، ادامه داد: این بلاتکلیفی ها باعث شده حتی تیم هایی مانند پاس تهران، راه آهن تهران و غیره نیز در برهه های زمانی مختلف با مشکلات متعددی مواجه شوند.

این نماینده مردم در مجلس دهم تصریح کرد: اگرچه فدراسیون فوتبال به عنوان متولی اصلی این حوزه باید چنین مشکلات را رفع کند اما در این بین، نباید از نقش نظارتی و هدایت کنندگی وزارت ورزش و جوانان به راحتی گذشت.

نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید تلاش شود تا حمایت همه جانبه از قهرمانان و تیم های ورزشی کشور صورت بگیرد زیرا نه تنها تیم های فوتبال بلکه امروزه تیم های سایر رشته های ورزشی مانند بسکتبال و غیره نیز دچار مشکلات هستند و بازیکنان آنها نیز با بلاتکلیفی مواجهند./