آخرین اخبار
9:47:13 - یکشنبه 3 جولای 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
علی اصغر یوسف نژاد عضو هیات رئیسه مجلس:
مجلس به فیش های غیرمتعارف و وام های نجومی حساس است/سوءاستفاده از قانون در پرداخت های میلیونی مشهود است
عضو هیات رئیسه مجلس، با تاکید براینکه سوء استفاده از قانون و مقررات در پرداخت های نجومی به برخی مدیران مشهود است،گفت: مجلس به این نوع پرداخت های غیرمتعارف حساس بوده و این مهم را تا حصول نتیجه دنبال می کند.

 

 

علی اصغر یوسف نژاد درگفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،با اشاره به رو شدن فیش های حقوقی میلیونی و وام های نجومی، گفت: مجلس به این نوع پرداخت های غیرمتعارف حساس بوده و این مهم را تا حصول نتیجه دنبال می کند.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به بررسی دریافتی های غیرمتعارف در کمیسیون های تخصصی مجلس، افزود: بررسی چرایی دریافتی های میلیونی در اولویت کاری مجلس بوده و به محض اطلاع از چند و چون موضوع اطلاع رسانی به مردم صورت خواهد گرفت.

سازمان بازرسی کل کشور بررسی های بدون وقفه ای درخصوص حقوق های نجومی دارد

این نماینده مردم در مجلس دهم، ادامه داد: به احتمال زیاد نتیجه بررسی های انجام شده ازسوی کمیسیون های تخصصی مجلس همچون کمیسیون اصل نود در خصوص حقوق های غیرمتعارف آماده خواهد شد.

وی با بیان اینکه سازمان بازرسی کل کشور بررسی های بدون وقفه ای درخصوص حقوق های نجومی دارد،تصریح کرد: تمامی قوا برای شفاف سازی حقوق های نجومی با یکدیگر متحد شده اند.

یوسف نژاد با تاکید براینکه تاکیدات مقام معظم رهبری و حساسیت مجلس به تهیه گزارش هایی در خصوص حقوق های غیرمتعارف منجر شده،تاکید کرد:نباید اجازه دهیم حقوق های میلیونی ارزش های نظام را زیر سوال ببرد.

وی ادامه داد: وام ها و دریافتی میلیونی مدیران خاص با برخورد شدید دستگاه های مسئول مواجه خواهد شد و بیت المال به خزانه عودت می شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم، افزود: در برخی از پرداخت ها دور زدن قانون و سواستفاده از قوانین به وضوح به چشم می خورد.

یوسف نژاد با بیان اینکه باید شفاف سازی دریافتی های نجومی برای بازگرداندن اعتماد مردم در دستور کار همه مسئولان است،گفت: مجلس از طریق کمیسیون های تخصصی پیگیری های لازم را درخصوص این نوع دریافتی ها را انجام خواهد داد.

عضوهیات رئیسه مجلس شورای اسلامی،یادآور شد: مطالبه مردم از مجلس تقویت بعد نظارتی قوه قضاییه برای ممانعت از وقوع دوباره پرداخت های نجومی است./