آخرین اخبار
19:04:58 - یکشنبه 24 جولای 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یوسف‌نژاد: ایراداتی به لباس کاروان ایران در المپیک وارد است
نائب رئیس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با اشاره به وجود نگرانی‌هایی در مورد تامین اعتبار تیم‌های اعزامی به المپیک گفت که ایراداتی به لباس کاروان ایران در المپیک ریو وارد است.

 

 

علی اصغر یوسف نژاد در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در حال حاضر مهمترین مساله در حوزه ورزش، اعزام ورزشکاران به المپیک است. فراکسیون ورزش در همین رابطه هفته گذشته جلسه‌ای را با دبیر کمیته ملی المپیک، وزیر ورزش و برخی مسئولان داشت و در این جلسه بر لزوم حل هر چه سریعتر مشکلات ورزشکاران اعزامی تاکید کرد، وزیر هم قول دادند در حد امکان نسبت به رفع اشکالات اقدام کنند.

وی با اشاره به رایزنی‌های مجلس با ریاست جمهوری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای اختصاص اعتبار تیم‌های اعزامی به المپیک یادآور شد: بیشتر وقت مسئولان ورزش در حال حاضر باید صرف مسائل فنی و تخصصی شود نه اینکه بخواهند دغدغه‌ای در مورد بودجه و اعتبار ورزشکاران اعزامی داشته باشند.

این عضو هیات رئیسه مجلس با تاکید بر لزوم برقراری آرامش در ورزشکاران اعزامی به المپیک تصریح کرد: در حال حاضر مهمترین مسأله برای المپیک‌ها حفظ آرامش آنهاست؛ چرا که آمادگی بدنی آن‌ها به 90 درصد رسیده و در حال حاضر باید تمرکز بر مسائل رفاهی، آرامش و آسایش ورزشکاران باشد.

یوسف نژاد با اشاره به وجود نگرانی‌هایی در مورد اعتبار تیم‌های المپیک و هزینه تیم‌های اعزامی به برزیل اضافه کرد: در مورد لباس کاروان ایران در المپیک ریو هم ایراداتی وارد است و به اعتقاد من طراحی این لباس می‌توانست بهتر و مناسب‌تر باشد.