آخرین اخبار
18:42:02 - چهارشنبه 14 دسامبر 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
یوسف نژاد در تذکر شفاهی:
مردم منطقه چهاردانگه ساری نگران بروز بیماری های ناشی از انباشت زباله هستند/ لزوم انتقال محل جمع آوری زباله ها
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم منطقه چهاردانگه ساری نگران بروز بیماری های ناشی از انباشت زباله هستند، از این رو مسئولان باید هر چه سریع تر اقدامی برای انتقال محل انباشت زباله ها کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، علی اصغر یوسف نژاد در نشست علنی امروز (چهارشنبه ۲۴ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به وزیر کشور و رئیس سازمان محیط زیست گفت: از سال ۸۴ تاکنون مرکز جمع آوری زباله در شهر سازی به منطقه چهاردانگه این شهر منتقل شده است و در آن زمان قرار شد که به روش های علمی تغییر مکان صورت گیرد. اما متاسفانه تاکنون این امر صورت نگرفته است و مردم این منطقه نگران بروز بیماری های ناشی از زباله هستند.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی افزود: در چند سال اخیر امام جمعه و مسئولان منطقه چهاردانگه تذکرات بسیاری برای اجرای این مسئله داده اند و بارها اعلام شده که اگر شغل ایجاد نمی شود و جاده نمی سازند، لااقل زبانه ها را از منطقه چهاردانگه منتقل کنند.

وی با اشاره به بروز خسارت های مالی به باغداران منطقه مازندران به علت بارش برق گفت: مسئولان باید در جهت جبران خسارت استمهال وام ها و حمایت از صادرات محصولات کشاورزی اقدام کنند. از طرف دیگر پروژه جاده ساری- سمنان در چند سال اخیر به علت کمبود اعتبار و کم توجهی مسئولان وزارت راه متوقف شده است، از این رو مسئولان باید در جهت اجرای این پروژه اقدام کنند./