آخرین اخبار
19:42:06 - دوشنبه 28 آگوست 2017
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
يوسف نژاد در بازديد از كانون پرورش فكرى كودكان و نوجوانان مازندران:
کانون نیازمند توسعه‌ی ساختاری است
نماینده مردم شهرستان‌های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی عملکرد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را قابل دفاع دانست و بر لزوم توسعه ساختاری و سازمانی این مجموعه تاکید کرد. علی‌اصغر یوسف‌نژاد با حضور در اداره‌کل کانون استان مازندران با سرپرست این اداره‌کل دیدار و گفت‌وگو کرد. وی در این دیدار گفت: کانون […]

نماینده مردم شهرستان‌های ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی عملکرد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را قابل دفاع دانست و بر لزوم توسعه ساختاری و سازمانی این مجموعه تاکید کرد.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد با حضور در اداره‌کل کانون استان مازندران با سرپرست این اداره‌کل دیدار و گفت‌وگو کرد.
وی در این دیدار گفت: کانون از نظر محتوایی دارای شناسنامه‌، هویت و پیشینه طولانی است و بر همین اساس عملکردی قابل دفاع دارد.
نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی هم‌چنین با بیان اینکه سمت و سوی برنامه‌های این مجموعه‌ی فرهنگی اثربخشی زیادی دارد یادآور شد: کانون پرورش فکری به لحاظ محتوایی و ساختاری نیز نیازمند توسعه است.
یوسف‌نژاد با اشاره به اینکه سیاست‌گذاری در مسایل فرهنگی متنوع است افزود: سالانه شش‌هزار میلیارد تومان بودجه برای حوزه مسائل فرهنگی اختصاص می‌یابد که دستگاه‌ها و مجموعه‌های متعددی از این بودجه برخوردار می‌شوند.
وی تصریح کرد: بر این اساس لازم است کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با تببین نقش و وظایف خود و ورود موثر در مجلس و استفاده از ظرفیت نمایندگان در جذب اعتبارات و مصوبات موثرتر عمل کند.
وی در ادامه خطاب به سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری مازندران خاطر نشان کرد: معرفی هر چه بیشتر کانون به نمایندگان مجلس و استفاده از ظرفیت فرهنگی شهرداری‌ها، نقطه قابل ملاحظه‌ای در توفیق برنامه‌های کانون پرورش فکری در حوزه کودکان و نوجوانان است.
محمدعلی یزدان‌شناس سرپرست اداره کل کانون پرورش فکری مازندران نیز در ابتدای این دیدار ضمن قدردانی از حضور نماینده مردم ساری و میاندرود در کانون پرورش فکری مازندران به تشریح برنامه‌ها و اهداف کانون در مازندران پرداخت.
وی داشتن مراکز فرهنگی و هنری ثابت، سیار و پستی استان را ظرفیتی مهم برای توسعه فرهنگی در بخش کودک و نوجوان عنوان کرد و افزود: استان مازندران دارای ظرفیت‌های خوبی است که می‌توان با حمایت و پشتیبانی مسوولان استانی و شهری، آن‌را بارور ساخت.
سرپرست کانون مازندران هم‌چنین با اشاره به گسترش فعالیت‌های کانون در مناطق روستایی افزود: برای این مهم نیازمند همراهی و حمایت بیشتر مسوولان هستیم.
یزدان‌شناس با استقبال از پیشنهاد نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در زمینه‌ی معرفی بیشتر کانون و ظرفیت‌های آن به مسوولان بیان داشت: این مهم در اولویت برنامه‌های این مجموعه قرار دارد و تلاش می‌کنیم با جدیت بیشتری آن را پیگیری کنیم.
کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان مازندران در حال حاضر دارای ۲۷ مرکز فرهنگی،هنری و ادبی ثابت، ۴ کتاب‌خانه سیار روستایی، یک کتاب‌خانه پستی و یک مرکز تخصصی نجوم برای کودکان و نوجوانان است.