آخرین اخبار
11:00:19 - سه‌شنبه 27 دسامبر 2016
داغ کن - کلوب دات کام Balatarin اشتراک گذاری در فیس بوک تویت کردن این مطلب
على اصغر یوسف‌نژاد نايب رئيس فراكسيون ورزش مجلس انتقادکرد:
وضعیت فوتبال بانوان، نگران‌کننده و تعجب‌آور/ورود فراکسیون ورزش مجلس به سقوط رتبه ایران در فیفا
نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به اینکه وضعیت فوتبال بانوان در جدیدترین رنکینگ فیفا نگران‌کننده است، گفت: اعضای فراکسیون ورزش مجلس وضعیت فوتبال بانوان را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد.

علی‌اصغر یوسف‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با انتقاد از سقوط ۷۳ پله‌ای تیم ملی فوتبال بانوان کشورمان در جدیدترین رنکینگ فیفا، گفت: متاسفانه باید اذعان کرد که وضعیت بانوان در عرصه فوتبال نگران کننده و تعجب آور است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با یادآوری وعده‌های وزیر جدید ورزش و جوانان در خصوص توجه ویژه به ورزش بانوان، اظهار کرد: رشته فوتبال بانوان دارای ظرفیت‌هایی است که در صورت توجه و ایجاد زمینه برای رشد و توسعه، می‌تواند افتخارات بین المللی زیادی را کسب کند.

وی ضمن تاکید بر اینکه بانوان ایرانی با کوشش فراوان و با رعایت حجاب و توجه به ارزش‌ها به ورزش می‌پردازند لذا نباید موردی بی‌مهری قرار بگیرند، ادامه داد: فدراسیون فوتبال باید نسبت به ظرفیت موجود برای بانوان بودجه اختصاص دهد و زمینه رفاه را برای ورزشکاران بانوان ایجاد کند؛ به عنوان مثال برگزاری لیگ فوتبال منسجم و برپایی اردوهای مداوم و مستمر برای تیم ملی بانوان امری ضروری است که نباید از انها غفلت کرد.

این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به اینکه وضعیت بانوان در عرصه فوتبال جزء یکی از موضوعاتی خواهد بود که در فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت، تصریح کرد: سال گذشته در برگزاری لیگ فوتبال آقایان رقمی معادل ۱۹۶ میلیارد تومان هزینه صورت گرفته لذا با توجه به ظرفیتی که در این رشته ورزشی وجود دارد، باید برای بانوان نیز هزینه مناسبی انجام شود.

نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه هر چند وقت یکبار خبر انحلال تیم‌های فوتبال بانوان رسانه‌ای می‌شود که جای تعجب دارد، خاطرنشان کرد: بسیاری از تیم‌های فوتبال بانوان دارای افتخارات متعددی هستند و در منطقه خود از قدمت خوبی برخوردارند از این رو نباید اجازه داد چنین ظرفیت‌های ورزشی در حوزه بانوان کمرنگ شده و از بین برود./